Mange bøtter vann.. (side 89)

noen bilder fra jersey. har tatt over 300 sa langt :p disse er ganske store, sa se full storrelse. var pa jersey zoo idag, men bildene derfra er ikke redigerte enna.


WW2 Memorial i Howard Davis Park
[External Image]


Blomster fra samme park, aner ikke hva de heter
[External Image]

[External Image]

skummel aloe vera cactus
[External Image]


En trost eller noe i parken
[External Image]



da har jeg gatt igjennom bildene fra jersey zoo. av 212 bilder, ble ca 50 bra nok :p

her er noen av de, tatt inne i en bygning med frittflyende fugler + noen otere, bjorner og ringtailed coati
[External Image]

[External Image]

[External Image]

noen bilder fra en innend'rs avarie med l'sflygende fugler. disse var meget tamme, enkelte kom veldig nerme

[External Image]

[External Image]

denne sa ut som den skulle til a pirke rett i kameraet
[External Image]

snart skal vi ga og se elizabeth castle som er bygd pa ei oy uti bukta her
dro til elizabeth castle, men vi var for sent ute sa jeg gar tilbake og ser imorra. sa dere far kose dere med flere bilder fra durrel zoo :p

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Flotte fugler, gleder meg til flere bilder
now isnt this a cutie?
[External Image]

sa mange sote giftfrosker :p
[External Image]

[External Image]

denne er kjempeliten. kanskje 2 cm
[External Image]
Nwaaa, tenk å ha et paludarium med sånne fargeklatter a
Det var fine padlereker det :P
De fuglene er flotte og.
Du mener vel paddereker ;D
de er na engang frosk og ikke padder, men ok :p
ser bildene er veldig store og laster sent selv for meg, kanskje jeg skal ta og redusere filstorrelsen etterhvert...

uansett, hopper over de neste krypdyra og gar over til.... timon!
[External Image]

de hadde desverre ingen pumbaa.

men de hadde denne flotte hegren
[External Image]

og flamingoer
[External Image]

og noen skjonne otere
[External Image]

disse var ikke sky i det hele tatt, de kom heller litt for narme :p
Jeg bare elsker den blå frosken der
blaa pilgiftfrosk. kjempesoet, men dodelig :p
ganske utrolig hvor klare fargene er, nesten sann radioaktiv blaafarge. men de gjemmer seg jo ikke, heller motsatt, viser frem hvor farlige de er.
da var jeg hjemme igjen, og er dødssliten. så nå blir det senga, jobb imorra tidlig. så tar vi ting som det kommer. fiskene virket glade for å få mat igjen :p
Godt å ha deg hjemme igjen



når jeg får pakket ut og kommet i gjenge igjen så blir det noen vannbytter, og luking av cornuta IGJEN, og så må jeg finne ut hvorfor i huleste blue pearl karet mitt har SVART vann. blitt kullsvart siden jeg byttet vann før jeg dro på ferie. faen og.
Velkommen hjem til Norge. Var masse flotte bilder du har lagt ut
da har jeg kjøpt ny grus til 28 litern, + en bakgrunn. skal kjøpe silikon imorra. skal jeg ha akkurat den bakgrunnen jeg vil ha til 375, må jeg bestille fra danmark. det som er bra med denne er at den synker og trenger ikke silikon. kommer nok til å feste med sugekopper sånn at den ikke tipper. og får jeg lov av anne, så blir det å lage et hjørnefilter med en svampebob-jeg mener bit :p
Lag deg et filter du
Hadde likevel tenkt til å gjøre det selv.
Med synker mener de ikke siger, som i at den krymper og blir lavere med tida. Nemlig det jeg har trodd hele tiden :P
slik jeg forstod det, så sank den, som i ikke flyter.... o.o;


sakset rett fra unimati sin webside:

Alle baggrunde fra RockZolid er håndlavede i glasfiber og håndmalede. Det sikrer et unikt produkt, der er ekstremt detaljeret, holdbart og 100% sikkert for fiskene. RockZolid er i en klasse for sig!

Alle baggrunde synker, og skal derfor kun fastsættes med silicone, hvis der skal være filter bagved.
Det siste der som har gitt meg sånne tanker nemlig, at man må feste det med silikon om man skal ha filter bak, slik at den ikke synker/siger.
Men er nok ikke ment sånn ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap