Sølvi sine coryer og litt til :) (side 89)

Da jeg skulle fange Burgessiene i går ble jeg skikkelig redd for at jeg hadde mistet noen,fant ikke alle sammen enda karet var så godt som tømt.
Lot karet stå i ro en stund mens jeg holdt på med litt andre ting og da jeg kom tilbake ,så jeg denne her

http://akvaforum.no/images/forum/11266_484636_1.jpg" alt="[External Image]" title="[External Image]" border="0">

Jammen klarer de å kamuflere seg og å gjemme seg ,helt nedgravd i sanden. Er sikker på at den hadde vært ennå lenger nede i frykt for å bli fanget. Fant alle sammen heldigvis [External Image][External Image]
Da jeg zoomet inn bildet ,så jeg steine som lå ved siden av så jeg at den lignet et ansikt

[External Image]
Men blir redmoorrøttene brunaktie som de du har i adolfoi og orange laser akvarie ditt ?
hvor lenge har du hat redmoorene i karet
Nei ,det vet jeg ikke ,har mange røtter som jeg bytter rundt på stadig vekk

Kanskje en ide å legge disse spørsmålen om redmoor-røtter ut på forumet ,da får du nok flere svar
Sånn skal de se ut ,flotte i fargen

[External Image]
Plussmedlem
De er så vakre!
Anders Kaste
De er så vakre! :-)

Helt fantastiske!

Og det grusansiktet var arti. Øye for detaljer du ;D
He he ,ble så fasinert da jeg så det ,så måtte bare legge det ut

Er ellers veldig enig med dere ,de er skikkelig flotte .
Sølvi Gullaksen
Jammen klarer de å kamuflere seg og å gjemme seg ,helt nedgravd i sanden. Er sikker på at den hadde vært ennå lenger nede i frykt for å bli fanget.

Heisann! Der har vi endelig et bildebevis på det mange av oss har ment lenge: at coryer kan grave seg ned i sanda når de blir veldig stresset.
Ja ikke sant
Tror det må være dette som skjer enkelte ganger når vi er sikker på at alle fiskene er fanget, for så å dukke opp noen når alt er på plass igjen.
Var ihvertfall veldig artig å ta den på fersken
Noen bilder fra villnisse-karet de nå går i.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Hmm,så merkelig fisketomt ut på bildet ,det pleier ellers å yre av liv. Jaja ,de ville vel kanskje ikke bli fotografert akkurat da
Sølvi Gullaksen
Hmm,så merkelig fisketomt ut på bildet ,det pleier ellers å yre av liv. Jaja ,de ville vel kanskje ikke bli fotografert akkurat da ;)

He, he... Sånn er det når jeg tar bilde av karet også, plutselig er alle vekk! Men så fort jeg går inntil karet er alle på pletten med en gang. Sikkert fordi de håper å få mat
Sølvi Gullaksen
Hmm,så merkelig fisketomt ut på bildet ,det pleier ellers å yre av liv. Jaja ,de ville vel kanskje ikke bli fotografert akkurat da ;)

Ser sommerfuglcikliden da.
sissimor
[QUOTE=Sølvi Gullaksen]Hmm,så merkelig fisketomt ut på bildet ,det pleier ellers å yre av liv. Jaja ,de ville vel kanskje ikke bli fotografert akkurat da ;)

He, he... Sånn er det når jeg tar bilde av karet også, plutselig er alle vekk! Men så fort jeg går inntil karet er alle på pletten med en gang. Sikkert fordi de håper å få mat

Er nok noe i det ja ,de kjenner sin matmor/far
Black_Flys
[QUOTE=Sølvi Gullaksen]Hmm,så merkelig fisketomt ut på bildet ,det pleier ellers å yre av liv. Jaja ,de ville vel kanskje ikke bli fotografert akkurat da ;)

Ser sommerfuglcikliden da.

Glemte å gjemme seg den ja,men den er jo mye flottere i virkeligheten da .

I kveld kommer folka fra Trondheim hjem på besøk,gleder meg

Sølvi Gullaksen
Noen bilder fra villnisse-karet de nå går i.

Hvor mange ville nisser er det du har der? Sorry, jeg måtte bare...
He he ,det kan du si ,dro godt på smilebåndet nå, trenger litt sånt iblandt
Tilfeldig bekjentskap
© Mette
Reklame for plussmedlemskap