Tobias sitt fiske eventyr (side 9)

Ser kun pusse rekene . Har i dag vert og henta det ny saltvannskaret. Spørsmål:har no allerede eit 100 l saltvann oppe og går så lurer jeg på hvordan skal jeg bytte over fra dei to karrene? Og hvor lang tid vill det ta?
Resun 100l
Her er ein film av mitt resun 100 l kar ;D

det har du jo ikke..! Det nye er myye finere
Ja kommer bilder av det nye karet seinere i dag
Beskrivelse av det nye karet
Dette er et Ellos 80 200 liters akvarie med 80 l sump .
Lys: Hang on HQI Lampe med to blå lysrør, og ein stykk HQI Pere.
Sump:
Skummer opp til 500 l .med eheim 600l pumpe for pumpe in vatn i skummer.
Phosphatfilter med eheim 600l pumpe for og pumpe vatn gjennom filtere.
Retur pumpe fra sump 800 l time.
Boblefanger.
UV Filter med filter Pumpe ,400 l i timen .
Varme kolbe som kontrolerest på utsiden .
I karet :
Tunze sirkulasjons pumpe .
Retur fra sump .
Sjå bilder på profil,legger ut bilder på tråden i morgen
Her er eit bilde av min gulekirurg, yellow tang . Denne er veldig stilig men kresen i mat fatet og spiser kun en type tang her hos meg DEn var også veldig sky i starten men er nå mykje meir sosial og er fram nesten heile tiden
Hei om to veker skal eg til grancanarie på ferie Har lest meg littfram og ser at det er mange flotte plasser og snorkle dykke der , så da skal det bli ein skikkelig spennendes ferie
legger ved en link hvor jeg mest sansyneleg skal dykke/snorkle
http://www.davyjonesdiving.com/
I dag fant jeg dessverre ein død chromis i karet. Hadde nok forventet at denne skulle død, på grunn av att dei andre i gruppa hadde mobba på denen fisken ganske lenge . Men tok for sikkerheten skyld og målte vann verdier og bytta vatn . Det er mykje bedre og skifte vatn i saltvanns karet, kan jo bare henta vatn rett i frå sjøen og setta på varming på bade roms gulvet over natta
Får ikkje til armaturet till 300 literen, nå når eg endelig har fått tak i lysrør ( kjøpte feil størrelse 2 ganger) vil det fremdeles ikkje virka Har no prøvd da mesta men får da bare ikkje te og virka, trur eg må levara da inn til dyre buttikken og sjå om dei kan fiksa det .
Noken bilder av saltvannskaret

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Oppdatering
Hei onsdag denne uken skal eg på klubbmøte i bergen akvarie klubb . Dette har eg gledet meg lenge til skal reise i lag med Nemo321 og så skal vi da også innom midtun . Der skal jeg mest sansyneleg kjøpe meg en Bluetang kirurgfisk Har også satt opp 100 l saltvann i dag, har ikkje heilt bestmemt meg hva jeg skal ha oppi her men har god tid det trenger jo og innkjørest en stund. Har også satt opp et malle kar
På torsdag er det bare 1 uke til jeg skal til grancanari, dette gleder jeg meg heise til!!!!!
Fikk 5 plass i fotokonken med dette bilde av min firegoby

[External Image]
I.går var jeg, nemo321 (Gard Erik ) og tetrgutten(Jone) på klubb møte i Bergen akvarie klubb. Her var det et flott foredrag om malawi som var veldig spennende Fikk også kjøpt en kampfisk hun av ingun johnsen her på forum, denne er veldi flott så håper på at denne skal få yngel med hannen min en gangg når den er blitt litt større Vi var også oppom midtun zoo, her kjøpte jeg en korall som var skikkelig difer og flott (bilder kommer senere i veka ) var også så heldig og vinne akvarie på 54 l på lodd i, så i dag har jeg vert travelt opptatt med og sette opp nytt kar

Har nå fått lakt ut ny bilder av saltvanns karret på profilen min vist noen vill ta en titt
Da var jeg kommt heim frå syden , det var litt skuffandes og komma heim te kulden men veldig kjekkt og sjå alle dyr her heime igjenn Sjølcv om eg ikkje var heime da storauksjonen i bergen var, hade Gard Erik kjøpt ein skikkelig diger discus til meg + han henta 4 stykk l 134 som eg over tok fra KRB her på forum ,Tusen Takk I ferien har eg snorklet og sett mykje fisk foreksempel ein puffer fisk som blåste seg opp og flaut rett til over flaten da eg kom litt for nerme den : D Skikkwlig stilig fisk
Fant og ein masse svarte jomruefisker med neon blå finner som også var veldig kule ( er ikkje sikker på om det var ein jomfrue fisk, fant eit bilde i ei bok av ein heilt lik fisk untatt på finnene )
Har også vert i ein fugle parkmed eit digert akvarie hus med mange, mange digre korall revs akvarier men dette skal eg få lakt ut bilder av seinere

Mens eg har vert vekke har det blomstret opp ein hau med pollypper som eg ikkje aner kor kan ha komt med i fra, men stilige er dei så det gjer meg ingen ting Det eineste som har dødd mens eg var borte var ein liten eremit i saltvannskaret
Ellers har den eine hannen av l134 okupert skifer hula i karret mens dei andre tre holder seg for det meste ved rota
Det var bare gøy og passe fiskene dine Førte jo til at eg skal ha discus!
Starter opp tråden min igjenn ;-)
Hei, nå har jeg ikkje skreve i tråden min på mange måner og syntest det var på tide og ta den opp igjenn
Var på onsdag på klubb møte i bergen akvarieklubb med ett inetisangt foredrag om sølvsømmen av Alf Stalsberg , fekk då kjøpt meg 5 stykk scalarer som nå går i min 300 liter . To av dei har no danna par og har lakt masse egg ,dei tre andre scalarane skal eg gi bort . Fekk og kjøpt meg ei gruppe med 6 stykk corydoras shultzi som no går i ein 60 liter for seg sjølv.
Har ikkje fått noke egg på l134 enda men, dei er veldig aktive å er masse framme og viser seg heile tida . Fekk også nettopp ei lita stamme med endlers levendefødere av Rose U som skal gå i 110 literen

Har for tida 6 kar oppe og går : 2x 60l l134-corydoras shultzi, 160l discus , 110l selskapsakvarie, 200l saltvann og 300l discus/scalare
Hei Tobias ,hyggelig å se deg på klubbmøte igjen Synd jeg ikke fikk snakket med det siden jeg kom så seint på møtet

Håper du blir mer aktiv på forumet igjen etterhvert ,har savnet litt oppdateringer .
Hei Sølvi hyggelig og sjå deg og på møtet , ja da blei litt dårlig tid til snakking men da tar vi igjen neste gongg Ja skal prøva og bli litt meir med igjenn på forum no så eg endelig har fått den skikkelige dataen igjenn ( har mangla ladar i fleire månader)

Kan begynna med og legga noken bilder ut av l134 karet, her går det 4 stykk l134 . 2 hanner 2 hunner

Hannen
[External Image]

Hannen igjen
[External Image]

Karet
[External Image]
Mitt ny oppsatte selskaps kar med endlers, ilyodon furcidens og tetraer
Steinen i karet er delar av ei gammel flytte brygge som er blit knust og blit skylt i land her . Alle plantene kjøpte eg i ein plante pakke på forrige klubb møte : Lotus, ludwigia repens hydrofilia polysperma, anubias og cabomba .
Blei veldig fornøy med opsettet her

[External Image]

[External Image]

[External Image]
I dag var scalare eggene desverre borte vekk Men nå veit eg no i vertfall at eg har eit par Hannen har fått skikkelig raud farge på sidene og ser veldig pen ut .

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Discus
Hei har ikkje fått oppdatert tråden heile veka ( har vert travelt opptatt med konfirmasjons forberedning) men no kjem da ein oppdatering

I forrige veke bestillte eg eit red/blue briliant tourqise par av betines discus , i str 16-17 cm. Som eg seinare i veka på fredagen fekk min onkel til og henta på bussstasjonen i bergen . Fiskane var godt pakke med mykjeluft og vatn, heatpack og isopor kasse og kom heim til meg i god behold
Fiskane er kjempe flott og er kjempe fornøgd med dei Så det er berre bra og sei om betines discus fra meg

Dei to første dagane pressa dei seg begge bak ei rot som er i karet og var veldig lite fram og tok ikkje noke mat . Men i går når eg skrudde på lyset var dei i full aktivitet og framme heila tida og dreiv å renska litt på lekskjegla som står i karet. Dei dei begynnte og å eta litt
Og i dag i 6-7 tida hadde dei lakt masse egg over heile kjegla Dei går i eit karr med utvendig filter og kun nokre røtter som dekorasjon , så her håpar eg det kommer te og gå greit og prøva å fora opp yngel . Har i kveld satt opp natt lampe , så no e da bare og håpa på da besta og håpa at eggene er der i måro

Legger ut nokre bilder frå den dagen eg kjøpte dei

[External Image]

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap