Pål sitt kaos (side 9)

Da blir det bilder i tråden igjen:
Og sist, men ikke minst, sommerfuglciklidene. Nesten umulig å ta bilder uten å få dem midt i..
Oj, så flotte bilder. Tusen takk for titten. Flotte fsker også
Takker så mye for responsen
Nå ser det faktisk ut til å bli reol på meg igjen. Gleder meg
Det er kjempeflott det. Skulle ønske jeg var like heldig som kunne ha det.... Men det er jo lov å drømme.
Er det stor reol du skal få nå? Spennende da Du holdt deg ikke lenge uten
Ingen ting er helt spikra før på søndagen. så tør ikke si noe før da
Det forstår jeg veldig godt.
Du får se innom på åpninga på mandag i byen, kanskje du finner noe spennende å fylle opp ny reolen med også Hvis du ikke har di planenen også klare allerede
Har vært der i 9 timer idag, så har full oversikt. Blir reol på 18 akvarier på meg, får den kjørt oppover i morgen. Så der tilstand, så blir mye arbeid med å få satt den i fin stand.

Så nå blir det å jakte på filtrering..
9 timer.... Jobber du dær eller er du bare en veeeldig plagsom kunde som ikke finner ytterdøra? :P

Er det den gamle demres du skal få? Tøft Må ta meg en tur på mandag å se... Venter på bakgrunn, igjen :P
Hjelpa bare til med flyttinga. Ja, gammelreolen deres som skulle bort
Du får det jaggu til hver en gang du, fatter ikke kordan du årdner deg hehe. Heldiggris :P Men det er som du sier, litt må gjørest med den reolen. Men med 18 kar da, nå har du i allefall muligheter i fleng
Gleder meg til åpninga, får håpe di har noe spennende (lov å håpe) :P
Misunnelig på den reolen nei neiiiiiiiida hehe
Absolutt fornøyd med å ha fått denne i hus. Tenke seg til at den har opplagt helt vannbyttesystem med kran til hvert enkelt kar samt avrenning, og ikke brukt det. De i butikken har byttet vann med bøtte og slamsuger.

Innser etterhvert at reolen er i relativt god stand, bedre enn den jeg hadde før. Men jeg trenger jo i alle tilfeller iallefall filter til disse. Blir vel mest sansynlig HMF hjørnefilterløsning.

Akvariene er forøvrig ca. 105 liter, 60 cm x 50cm x 35cm.
litt bilder av dagens fangst:

I morgen skal jeg hente et sånn sekskantet planteakvarium, og før den tid bør garasjen være tømt. Hva det skal brukes til vet jeg ikke enda..

Tilfeldig bekjentskap
© Espen Engdal
Reklame for plussmedlemskap