Slik begynner det og sånn skal der utvikle seg (side 9)

Inaktiv bruker
Morning! :P
Nå er jeg akkurat ferdig med første størk på Akvariebordet. Det blir veldig bra.
Nå skal jeg snart på jobb så da skal jeg fortsette og male når jeg kommer hjem.
Wordpress

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
YES! Nå er jeg ferdig med første størk og har begynt på andre strøket. Montering i morgen kveld Skal opp kl6 bare for og male...

Ok. Men siden jeg har en blogg så tenkte jeg at jeg burde markere bildene mine,
hvis dere ser nede i venstre hjørne så ser dere merket mitt.
Greit nokk? innspill ønskes.
Det skrives vel Very fishy hvis jeg ikke blingser helt. men ellers en fin og diskre signatur
Inaktiv bruker
NOOOO! :P hm, Jeg må se om jeg kan fikse det ^^ Hahah, sånn er det med dysleksi. :P Takk for tilbakemeldingen.
Inaktiv bruker
Huff, dette har vært en LANG dag... Var på min andre jobb i dag. "Har 2 stk, Coop og Barnehage når jeg ikke på på Coop" Stod opp klokken 06.00 for å male Akvariebord! Snakk om galskap. Nå er jeg så trett at øynene nesten spretter ut av skolten på meg.
Fikk besøk av Brodern i dag, han hadde med seg de to nevøene mine på 4 og 0.3 år og fruen.
Utrolig koselig å ha besøk av de. Han eldste SPRANG rett ti akvariene. Han lurte på om ikke pappaen også skulle ha sånn, med så store snegler og sånt. ;D
Artig med unger. Tror han ble litt lei seg da han ikke fikk se Kuhlii ålen.

I morgen skal jeg på skitur med min kjære og familien hennes.
Så blir det montering av akvariebord! NÅ, SKAL JEG HA DET OPP!
Nå blir det natt på meg før gluggene rulles ned fremfor nesa på meg...

SomethingWeryFishy
Inaktiv bruker
Done!
HAHAHAHA! Nå er jeg ferdig med akvariebordet!
Nå er alt jeg har å gjøre er å fylle med sand, vann, steiner, røtter, planter og fisk.

[External Image]
[External Image]
[External Image]

[URL=http://somethingweryfishy.wordpress.com/2012/01/14/floats-in-the-living-room/#]somethingweryfishy[/URL]
Så fint det er. Hvor stort er karet?
Inaktiv bruker
Takk
Det er ca 128L :P Blir dvergciklider tror jeg.
Kult. Dette blir spennende å følge med på. Fin str på karet da. Jeg liker kar best mellom str 60 til max 130.

Funnet ut hva som skal bo der? Mye spennende ciklider ute. Tror nesten Mona rekruterer corydorastilhengere, og LOFFA ciklide tilhengere. Heldigvis for meg så bor LOFFA sånn ca 40 min herfra så med tiden har jeg kanskje mulighet for å få noe spennende inn her også
Inaktiv bruker
Ble bra dette her, mangler litt vann og planter.
Fiskene kommer nok til og finne seg til rette her ja.
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Inaktiv bruker
Sjura
Kult. Dette blir spennende å følge med på. Fin str på karet da. Jeg liker kar best mellom str 60 til max 130. Funnet ut hva som skal bo der? Mye spennende ciklider ute. Tror nesten Mona rekruterer corydorastilhengere, og LOFFA ciklide tilhengere. Heldigvis for meg så bor LOFFA sånn ca 40 min herfra så med tiden har jeg kanskje mulighet for å få noe spennende inn her også

Har veldig lyst på Grønn dvergacara eller en Apistogramma. Som Apistogramma baenschi og Apistogramma macmasteri.
Inaktiv bruker
Nå er det vann, Litt planter, 11 grader og STERK straum.
Klarer ikke og justere trykket på filteret... Hm, så hvis noen har erfaring med Eheim 2048 så hvordan stiller jeg styrken?

Ellers så ble det veldig bra, litt flere planter så skal jeg si at jeg er fornøyd.
Nå er det bare og bestemme seg for fisk mens man venter på at filteret skal bli klart, Jeg har endel filter som jeg skal stjele guffe fra, venter til tempen er bra før jeg gjør det.
Det dugger sånn på ruten så jeg orker ikke å ta bilde nå. Kommer i morgen eller senere i kveld, Skal begynne med bordet til 54L nå.
Inaktiv bruker
Det ble ikke så verst. Med litt planter og en bakgund så blir det kjempe greier.
Men filteret er for KRAFTIG utblåsning på, jeg klarer ikke å justere den, tror det er Eheim 2048 ikke sikker. men jeg klarer ikke å justere og brodern som hadde det før sier at det går ikke...

[External Image]
2
[External Image]
Kommer til å bli bra dette her
Hvilken bakgrunn har du tenkt på ?

Et lite tips ellers ,du bør ha noe foran vinduet for å slippe algevekst
Skikkelig flott dette spocken! Likte godt skiferhylla i hjørnet der! Blir sikkert mye bra fishrock derfra... Spocka-Rockfestival!!!! Spennende å se hvilken bakgrunn du får!

Ha en finfin søndag!

-Stein Cory-
Jeg nekter å tro at du ikke kan justere styrken på den. Jeg har et anderledes innvendig eheim, og der er det en "knott" på toppen du kan dra opp eller trykke ned for å justere styrken på utblås.
Inaktiv bruker
Takk for flotte tilbakemeldinger!
I vinduet bak kommer det ikke inn lys. Er en feil konstruksjon på huset så det er nermest ned gravd. :P
Jeg tenker svart bakgrunn eller muligens blå av et slag, har ikke helt bestemt meg.
Heldigvis så er kjæresten min interiørkonsulent så hun vet sånn farge greier. ;P

Hm, Høres spennende ut med den knotten på toppen, sånn har ikke dette filteret.
Har prøvd det meste, men jeg skal ta den ut og undersøke under skikkelig lys.
legg inn en egen tråd på teknisk, kanskje noen andre vet noe. blir llitt gjemt i personlige tråden
Inaktiv bruker
Done :P
Har opprettet egen tråd.
(Link)
Inaktiv bruker
Huff... Nå sitter jeg her og ser på konto oversikten min og det ser ikke lyst ut for nytt filter før 10/02-12 Eheimen tok kveld i natt, Men jeg har et bøttefilter jeg kan sette opp. Jeg skal diskutere det med fruen i huset. Så får jeg se om jeg klarer og overbevise henne...
Jeg har jo noen GODE argumenter, *Trenger ikke og kjøpe nytt, sparer penger. Så kan jeg jo si at det tar mindre plass i selve akvariet. osv. ^^
Men tror den støter litt... :z

SomethingWeryFishy
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap