Slik var det og sånn blir det. (side 9)

Inaktiv bruker
Da var korall og yngel mat bestilt, sånn i tilfelle at palettene skal finne på å lykkes.

Må også si at det er godt og se at nils er aktiv og opprettholder orden og regler.
Inaktiv bruker
Inaktiv bruker
[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
Hm, da har jeg lokalisert eggtyven! :O Det er grumpy klovneplecoen som tar seg av dem, har satt inn noen flere røtter til han sånn at han kanskje lar dem være.
Fikk også mose i posten i dag.
Så nå er det bare å vente på at det gror.
Ancistrusene vokser men eplesneglene vokser fortere. ;P
Ancistrus sier du? er det vanlig type?
Inaktiv bruker
Jupp. Ja tror det er vanlig. ble solgt som vanlig ancistrusmsp oppdrettsvariant.
Ahh! Har selv litt lyst på, har ikke hatt før - hehe. Har du mange nå?
Inaktiv bruker
Har 3 søte små. de vokser raskt.
aww, hahah så søtt! Noe du har kjøpt selv eller eget oppdrett? Hvilke priser ligger de på her i Nord, vet du? Sjuk prisforskjell på mye fisk her kontra lengre sør i Norge. Grr!
Inaktiv bruker
Kjøpte privat på Fauske, Betalte 25kr stk. de er så stilige, håper på å få en hanne som jeg kan ha sammen med ho fisken til svigermor.
Grapejuice
aww, hahah så søtt! Noe du har kjøpt selv eller eget oppdrett? Hvilke priser ligger de på her i Nord, vet du? Sjuk prisforskjell på mye fisk her kontra lengre sør i Norge. Grr!

Du får vente til det blir litt mildere; maller kan sendes i posten
Inaktiv bruker
Ja, og om jeg får til i fremtiden så det blir yngel, så kan jeg sende.
Inaktiv bruker
Jeg kom med et forslag om egen levendeføde/guppy knappher inne på AF sånn oppe i hjørnet oppe til høyre. Så kunne folk trykket på den og fått all den info om levendefødere som de trenger, og litt til. Og siden det er et av de temaene som brukes oftest her så bør det være både nyttig og hjelpsomt.
Spock
Ja, og om jeg får til i fremtiden så det blir yngel, så kan jeg sende. :)

aww! :'D
Inaktiv bruker
Hm, tro om jeg skal ta palettene over i 60L og ancistrusene over i 128L ikke sikker men tror det kan bli suksess. må tenke litt mer på det tror jeg.
Inaktiv bruker
KLOVNEFISK LEK!! ;D kjempe stilig, håper det blir yngel av dette. Artig dans de har. ^^
Grattis det høres kult ut. Tok filmet ikke eller tok bilde?
Oi, det har jeg aldri sett! gratulerer. Ble det film/foto?
Inaktiv bruker
Takker, prøvde å filme, men de stoppet da jeg kom nerme dem.
Inaktiv bruker
Stilig, fiske tanker, ikke som i fisketank "akvarium", men tenke tanker. ;D
Dagbladet
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap