Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 9)

jeg klarer ikke å se det første bildet
Japansk Spisshund
Jeg har fått meg hund
Det er en 3 mnd gammel valp av rasen japansk spisshund.
Hun heter Wilma og er helt nydelig veldig rampete. Stikker av med ting, napper i stykker blomster og elsker å gnage på veden i vedkassa.
Hun er nysgjerrig og søt.

Se bilder Er det noen andre her inne som har/eller har hatt Japansk spisshund?
I tillegg til 8 akvarier har vi 3 marsvin og 1 hund, en liten/stor bamse på 60 kg. som heter Pondus. Han er 14 mnd. og forøvrig til salgs.
Jeg har 5 akvarier, 2 hunder og et fuglebur med 18 fugler!

Bilde 1: Pia, som er en dachs (tror det skrives sånn)

Bilde 2: Sita, som er blanding mellom Vorster og Bretong (tror det skrives sånn)

Bilde 3: Sita igjen

Gidder ikke å legge ut bilder av akvariene, for de ligge jo på profilen min

Før har vi hatt mange andre hunder og katter! Vi har også hatt 3 gjess, 3 rotter, 1 mus og 6 kaniner! Vet ikke om vi har hatt flere.. Gjessene hadde vi da jeg var en liten baby

2 av kattene lever enda og er gamlere enn meg. De bor hos onkelen min nå, fordi vi bodde der onkelen min bor før, så de var vant til å bo der, så de stakk av dit heele tiden, derfor flyttet de til onkel
Fuglene er Sebrafinker, så de er ikke så store.

Vi startet med 4 fugler :P

Vi har også en fugl med skjevt nebb, han ble født sånn. Han heter Skjevnebb! Vi må klippe nebbet hans av og til med neglklipper, sånn at han kan spise. Han likte det ikke til å begynne med, men han er så vant til det nå, han vet sikkert at vi må gjøre det for å få mat i seg!

Her er bilde av fuglene:

Bilde 1: Buret Som dere ser er det nesten like høyt som kjøleskapet som står ved siden av

Bilde 2: Sebrafinkbaby som kom ut av "huset" for noen dager siden

Bilde 3: Noen av fuglene! De beige er også sebrafink, bare at de har andre farger. Hannene har de orange flekkene i kinnene og litt mer farger enn hunnene.
Jeg har mange hybelkaniner. De er fæle til å formere seg, så jeg må nok kvitte meg med noen. Så det er bare til å ta kontakt. Ps. Kjøper betaler frakt=P
Sqee
Jeg har mange hybelkaniner. De er fæle til å formere seg, så jeg må nok kvitte meg med noen. Så det er bare til å ta kontakt. Ps. Kjøper betaler frakt=P


Hmm, lurer på om disse kan krysses med noen av mine? :p
disse er vel ca 14 år pluss minus
Min katt Guffen forteller selv;

Jeg ble født en sein vårdag i 1998. 16.mai for å være helt nøyaktig. Varmt og trygt inne i et klesskap. Fysisk var jeg størst av alle oss fem søsknene. Matmor og matfar var støtt og så til meg og elsket meg fra første stund. (selvfølgelig...!) Du kan tro jeg hadde en flott barndom. Vi fem søsknene lekte hadde det bare helt topp ilag. Må innrømme at jeg var noe engstelig da matmor og matfar satte meg og min bror i et bur, ut i en bråkete bil og kjørte til vårt nye hjem. Vel, der så ikke så verst ut der heller og vi falt raskt til ro - spesielt jeg da. Brodern, Klodrik var mer forsiktig av seg han. Klodrik kalte de ham - etter han i Donald bladet - som er litt klønete av seg. Og jeg fikk navnet Guffen. Visstnok etter en viss lat og matglad gårdsgutt også fra dette bladet. Etter kort tid fikk vi full dressur på våre mennesker og det gikk bare godt. Jeg forstår ikke helt hvorfor Klodrik en dag ikke kom hjem.....var og ble borte. Litt trist var det jo for meg også, men nå fikk jeg jo være sjef helt alene da - og det liker jeg godt.
Har godt tak på menneskene min, de har jeg oppdratt godt. En vanlig huskatt kaller de meg, skjønt vanlig og vanlig........jeg har da jammen mine spesialiteter!!!
Matmor er irriterende opptatt av disse digre vannskålene rundt omkring i huset. Akvarier kaller hun dem. Selv bryr jeg meg ikke. Tror neppe innbyggerne der smaker særlig godt heller. Nei takke meg til fersk kokt torsk - eller tørrfisk.

mjau
Min katt er også veldig akvarieinteressert, hehe
Ser at de fleste har, sånn tegn bak navnet sitt som viser kjønn (y)


heeh, ser at jeg svarte på noe fra en helt annen side, på denne tråden :/ hehe
Sindre Dybvik
Min katt er også veldig akvarieinteressert, hehe:)


Jøsses den vakre katten!
Er det en abyssiner?
MC Darup
[QUOTE=Sindre Dybvik]Min katt er også veldig akvarieinteressert, hehe:)


Jøsses den vakre katten!
Er det en abyssiner?

Og JØSSES det vakre akvariet!!
Dette akvariet burde jo få sin egen tråd.



Katten var jo fin også da, for å holde oss til topic.
Hei

Slenger meg på jeg også : )

For tiden har vi en hund, to katter, og 5 akvarium.

Første bilde er av hunden Teddy.
I tilegg legger jeg med når vi klippet teddy før sommeren i fjord :P
Siste bilde er av katten Lala, Sira får komme en annen dag : )

Mvh Cassandra
Cassandra
Første bilde er av hunden Teddy. I tilegg legger jeg med når vi klippet teddy før sommeren i fjord :P


Så fin! Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket bilde han var søtest på Men det må ha vært deilig å få av seg all den tjukke pelsen.
Koselig tråd. Har sittet og lest hele tråden. Mange søte dyr. Selv har jeg vokst opp med katter. Synes katter er enestående dyr. Da jeg ble sammen med samboeren min hadde han hund, men han ble bare mer og mer allergisk, og nå er det eneste dyret vi kan ha; fisk. Blir helt dårlig når jeg ser katter; har fryktelig lyst på.
MC Darup
[QUOTE=Sindre Dybvik]Min katt er også veldig akvarieinteressert, hehe:)


Jøsses den vakre katten!
Er det en abyssiner?

Det er en abyssiner ja, ca 3 år gammel ved navn Bonnie. Kjekk katt med masse personlighet. Se så søt hun var når hun var liten (bildet) hehe. Tusen takk for ros av katt og akvarie

Jeg drømte om en korthåret, rød hunnkatt. Abyssinere har alltid fasinert meg.
Og endte opp med en langhåret, lys Hellig Birma gutt

(Og han er selvsagt den vakreste av alle!)
Våre andre dyr, kan bare dra til H!?#" :0)
Dette karet var bare blitt RÅ FETT, Sindre!
Er det noen som sniker seg innpå Kjetil L her? ;0)
Tilfeldig bekjentskap
© Sindre Fjellvik
Reklame for plussmedlemskap