- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 90)
Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 90)
Postet 21.04.12 kl 18:27
Endret: 21.04.12 kl 18:27
Postet 21.04.12 kl 18:35
Clithon corona gul/svart hadde jeg til låns noen uker her og de savner jeg virkelig. Jeg hadde de i en 30 liter og i den hadde jeg en isoporkopp foran utblåset og den var helt grønn. Da de flyttet inn ble den helt hvit igjen. Jeg hadde slike en gang i tiden og da gjorde de ikke så mye ut av seg men disse var overalt i karet. Nydelige snegler som jeg absolutt vil prøve å få tak igjen. De er perfekt å ha i slike små kar og de tar i allfall alger. Håper de har det bra Vegard
Postet 21.04.12 kl 19:39
Her er to til av coronaen , og som vi så på bildene over så går de ikke omveier men rett frem....her viser de frem tennen sine også...
3. Nydelig blå posthorn som nesten døde ut for meg her. Plutselig fant jeg nesten ingen igjen av de. Så har nå plukket opp endel små og flyttet de over i artskaret. Noen har fått kalkbelegg og det er ikke spesielt fint. Men får bruke de til å avle på. Så har satt opp en 20 liter som jeg har flyttet de over i. Der går også baby sullene mine i håp om at de skal vokse litt forterer. Gule reker bor også der. jeg får se og få laget meg en egen tråd så jeg kan skrive mer allsidig...puh tetak...
3. Nydelig blå posthorn som nesten døde ut for meg her. Plutselig fant jeg nesten ingen igjen av de. Så har nå plukket opp endel små og flyttet de over i artskaret. Noen har fått kalkbelegg og det er ikke spesielt fint. Men får bruke de til å avle på. Så har satt opp en 20 liter som jeg har flyttet de over i. Der går også baby sullene mine i håp om at de skal vokse litt forterer. Gule reker bor også der. jeg får se og få laget meg en egen tråd så jeg kan skrive mer allsidig...puh tetak...
Postet 21.04.12 kl 19:45
1. Her er mine nye gule reker og de er veldig flotte.
2. Dette er en Rød Rili reke men jeg syns jeg hadde en som hadde blå halefinner og var litt blåaktig også...finns disse i blått også? Nydelig er de i alle fall. De gule og Riliene har begge hatt vellykkede skallskifte.
3. Denne Sebra eplen er så søt da...
2. Dette er en Rød Rili reke men jeg syns jeg hadde en som hadde blå halefinner og var litt blåaktig også...finns disse i blått også? Nydelig er de i alle fall. De gule og Riliene har begge hatt vellykkede skallskifte.
3. Denne Sebra eplen er så søt da...
Postet 21.04.12 kl 19:49
Postet 21.04.12 kl 22:10
Postet 21.04.12 kl 22:49
Tetak og tetak Heidi, du klikker deg inn på et passende forum, skriver en tittel og kan øse kunnskapen din over oss uten å tenke på å holde deg til bilder. "Snegler på hjernen", "Heidis verden", "Familien Anton & Co", du er plussmedlem og kan ombestemme trådnavnet når du vil!
Dette er deler av posthornpatruljen i et Corykar som skulle hatt grå og oppspiste skall av ufattelig stusselige vannverdier for snegler, og istedet er blanke og fine og større enn femtiøringer...
Dette er deler av posthornpatruljen i et Corykar som skulle hatt grå og oppspiste skall av ufattelig stusselige vannverdier for snegler, og istedet er blanke og fine og større enn femtiøringer...
Postet 21.04.12 kl 22:54
Ja Linda jeg vet det , men har fått fullstendig skrivesperre. Aner ikke hvor jeg skal begynne, har fått totalt jernteppe...Samtidig som jeg har så mye å fortelle innimellom og så passer det ikke i noen av bildetrådene. Usj dette har jeg ikke opplevd før....har fått tak i saltvannskar osv og så vet jeg ikke hvordan jeg skal lage en personlig tråd så jeg får skrevet om alt som skjer både i saltvann og søtvann og penger og gull..hei faderi og fadderullandei... help!!
Postet 21.04.12 kl 23:07
Lage personlig tråd er lett Heidi! Du går bare innpå profilen din, og der; nederst til høyre kan du klikke på "opprett tråd/blogg". Som Plussmedlem kan du også gå inn og redigere innleggene i din egen tråd, så om du føler du kom skjevt igang, så er det bare å endre det. Vi er flere som lengter etter denne skjønner du...
Postet 21.04.12 kl 23:19
Postet 22.04.12 kl 00:43
Endret: 22.04.12 kl 00:47
Postet 22.04.12 kl 00:51
Postet 22.04.12 kl 02:21
Postet 22.04.12 kl 12:37
Postet 22.04.12 kl 22:45
Endret: 22.04.12 kl 22:46
Postet 22.04.12 kl 23:25
Kommer enda noen bilder fra meg Det mangler ikke på modeller i karet mitt hehe.
Først: en samling nydelige epler i blått, gult, lilla og rosa.
Så: Her kommer hulens beboer, sjefen sjøl, og lurer på hvorfor det er samling ved hans inngang.
Til slutt : En stor gul, karets største snegle, står face to face med en lilla som nekter å flytte seg . Endte med at den gule gikk rundt !
Først: en samling nydelige epler i blått, gult, lilla og rosa.
Så: Her kommer hulens beboer, sjefen sjøl, og lurer på hvorfor det er samling ved hans inngang.
Til slutt : En stor gul, karets største snegle, står face to face med en lilla som nekter å flytte seg . Endte med at den gule gikk rundt !
Postet 23.04.12 kl 22:00
Endret: 23.04.12 kl 22:01
Postet 23.04.12 kl 22:02
Endret: 23.04.12 kl 22:02
Postet 23.04.12 kl 22:06
Postet 23.04.12 kl 22:09