Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 91)

Slapp nedi tre skiver squash i dag. En god stund etterpå gikk jeg forbi akvariet - og bråstoppet - Det var rene spiseorgien ! Og dette er ikke alle sneglene mine. De spiser faktisk fremdeles, men nå er det bare ringer igjen av squashen og jeg skal snart ta den bort. Men her er noen bilder av matmomsene. Fiskene ble også med.[External Image]
Inaktiv bruker
fatso ser ut til og slite.
Skal han grave seg ned eller kommer han seg ikke avsted?
Inaktiv bruker
Han ligger der enda, :O Tror han begynner og bli gammel. :/
Han er ganske så stor.
Inaktiv bruker
Nå har fatso takket for seg.
Huff da, stakkar liten, var nok ikke helt frisk da, eller rett og slett gammel. Hvor stort var skallet hans?
Inaktiv bruker
Han ble ca 8cm, Tror jeg må skaffe Barbie en ny mann nå.
Inaktiv bruker
Rip fatso
<embed src="http://www.youtube.com/v/qGCMQsX68o4?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Huff, stakkar Fattso Han var diger da. Hvor gammel ble han?
Stakkars Fatso, forhåpentligvis har han hatt et langt og trivelig snegleliv

sessan, de bildene av sneglene rundt de squash-skivene er bare helt supre, haha!
Inaktiv bruker
Vet ikke hvor gammel han ble. Var ganske stor da jeg kjøpte han.
Han har i allefall gjort et forsøk i reproduktion, misslykket på en for ung ho snegle.
var det den mine snegla di
Inaktiv bruker
Nei, den største.

ok,trist sånn da,grue meg selv når mine dør,mistet 3 epler,store,hvor gamle blir de,og hvordan ser man att dem er døde
Den beste måten å finne ut om en snegle er død på, er å lukte på den. Døde snegler lukter uforglemmelig ille.
ja så du mener jeg skal stikke hue nede i akvariet,
Kan vel ikke lukte under vann uansett? :P ta den opp og snus på den. Vet ikke når sånn ca de begynner å lukte, men det er rimelig rakst etter døden
godt poeng hehe.men litt verre når man har 300 snegler vel
haha enda bedre poeng. om andre snegler/fisk spiser døde snegler, så vil den vel forsvinne uansett. hmmm
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap