- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Tropheus Bilder (side 93)
Tropheus Bilder (side 93)
Snufs,i dag måtte jeg avlive chiwenaen stakkars.
Trodde det skulle gå bra med henne,ho virket kvikkere i går
men til morgen i dag så jeg ho sleit veldig.
Da hadde jeg ikke hjerte til å prøve mere.
Alle de andre i karet er i fult vigør og spiser godt,så da har det nok gått bra med dem heldigvis.
De har jo en helt utrolig personlighet,når jeg setter meg ned ved karet så krangler de om å vise seg fremde jager verandre bort for så å komme tilbake å vise seg.
De er bare helt fantastiske(takk til dere på denne tråden) ellers hadde jeg aldrig tenkt på disse
Trodde det skulle gå bra med henne,ho virket kvikkere i går
men til morgen i dag så jeg ho sleit veldig.
Da hadde jeg ikke hjerte til å prøve mere.
Alle de andre i karet er i fult vigør og spiser godt,så da har det nok gått bra med dem heldigvis.
De har jo en helt utrolig personlighet,når jeg setter meg ned ved karet så krangler de om å vise seg fremde jager verandre bort for så å komme tilbake å vise seg.
De er bare helt fantastiske(takk til dere på denne tråden) ellers hadde jeg aldrig tenkt på disse
Postet 23.08.08 kl 18:10
Off det var jo trist! Men du gjorde det riktige Det er bra de andre spiser og koser seg
Ja sant det er fisker med personlighet? Og mye fart og mye liv i.
Vi har da fått en livua med egg. De lekte i over tre timer igår. Og igår kveld så eg endelig en god hake på hun ene
Hvordan går det med bordbyggingen Lene og Stein Arve?
Ja sant det er fisker med personlighet? Og mye fart og mye liv i.
Vi har da fått en livua med egg. De lekte i over tre timer igår. Og igår kveld så eg endelig en god hake på hun ene
Hvordan går det med bordbyggingen Lene og Stein Arve?
Postet 23.08.08 kl 23:32
ja... da var endelig bakgrunnen kommet inn og silokonert. fiskene går i noen stamper på badet med luft stein i. luangwaene er jo helt crayzy de vil ut og tilbake til det store karet sitt tydligvis.. hopper opp og prøver og komme seg ut..
de har virket litt slappe i dag/i går da. så håper at det ikke er noe gale..
bordet er ferdig det.... nesten iallefall. tømmrer ferdighetene er dog ikke spesiellt på topp for og si det på den måten. godt jeg kjører gravemaskin og ikke er tømrer iallefall for og si det på den måten da hehe.. så litt modifisering mp til. men vi skal nok få det til ja.. får skylde på tomme stokken tenker jeg ja..
de har virket litt slappe i dag/i går da. så håper at det ikke er noe gale..
bordet er ferdig det.... nesten iallefall. tømmrer ferdighetene er dog ikke spesiellt på topp for og si det på den måten. godt jeg kjører gravemaskin og ikke er tømrer iallefall for og si det på den måten da hehe.. så litt modifisering mp til. men vi skal nok få det til ja.. får skylde på tomme stokken tenker jeg ja..
Postet 24.08.08 kl 02:30
Postet 24.08.08 kl 10:36
Postet 24.08.08 kl 15:45
saffenda begynner ting og komme på plass endelig... aldri mer hehe har faktisk funnet ut at de selger agronitt sand her i bergen og no :) kommer bilder seinere..
Aldri mer? Var det ikke gøy da hehe Ja det er mye arbeid. Og på et lite rom så blir jo alt i veien hele tiden.
Hvor selger de argonittsand da?
Postet 24.08.08 kl 15:49
Postet 24.08.08 kl 15:56
Postet 24.08.08 kl 16:00
Postet 24.08.08 kl 16:04
Vibsi[QUOTE=saffen]da begynner ting og komme på plass endelig... aldri mer hehe har faktisk funnet ut at de selger agronitt sand her i bergen og no :) kommer bilder seinere..
Aldri mer? Var det ikke gøy da hehe Ja det er mye arbeid. Og på et lite rom så blir jo alt i veien hele tiden.
Hvor selger de argonittsand da?
fy søren for ett slit.. hehe
[URL=http:// www.akvarieutstyr.com]sjekk denne [/URL]
Postet 24.08.08 kl 16:50
VibsiOff det var jo trist! Men du gjorde det riktige :) Det er bra de andre spiser og koser seg:) Ja sant det er fisker med personlighet? Og mye fart og mye liv i. Vi har da fått en livua med egg. De lekte i over tre timer igår. Og igår kveld så eg endelig en god hake på hun ene :) Hvordan går det med bordbyggingen Lene og Stein Arve?
Så morro da,gleder meg til mine evt får en god hake... tror de bare tørrtrener her jeg
Postet 24.08.08 kl 17:34
Postet 24.08.08 kl 17:50
Malawi girl[QUOTE=Vibsi]Off det var jo trist! Men du gjorde det riktige :) Det er bra de andre spiser og koser seg:) Ja sant det er fisker med personlighet? Og mye fart og mye liv i. Vi har da fått en livua med egg. De lekte i over tre timer igår. Og igår kveld så eg endelig en god hake på hun ene :) Hvordan går det med bordbyggingen Lene og Stein Arve?
Så morro da,gleder meg til mine evt får en god hake... tror de bare tørrtrener her jeg
Det går ofte en liten stud før gruppen får satt seg. Og det tar ca 2 uker før fisken har vendt seg til de nye vannverdiene dine også.
Men det kommer! Kjenner en i danmark som har duboisi. Han får så mye yngel at han ikke klarer å bli kvitt de fort nok.
Postet 24.08.08 kl 17:52
Vibsi[QUOTE=Malawi girl][QUOTE=Vibsi]Off det var jo trist! Men du gjorde det riktige :) Det er bra de andre spiser og koser seg:) Ja sant det er fisker med personlighet? Og mye fart og mye liv i. Vi har da fått en livua med egg. De lekte i over tre timer igår. Og igår kveld så eg endelig en god hake på hun ene :) Hvordan går det med bordbyggingen Lene og Stein Arve?
Det går ofte en liten stud før gruppen får satt seg. Og det tar ca 2 uker før fisken har vendt seg til de nye vannverdiene dine også.
Men det kommer! Kjenner en i danmark som har duboisi. Han får så mye yngel at han ikke klarer å bli kvitt de fort nok.
ja,det er jo sant de har jo akkuratt flyttet innmorro blir det.....
Postet 24.08.08 kl 18:00
Postet 24.08.08 kl 18:09
da var fiskene kommet på plass!er en stund siden nå da.Ble kjempefint med den bakrunnenNå er det bare MASSE rydding igjen før jeg kan slppe av.Hater rot hehe
Er en som ikke er helr pigg ennå.Han kom seg ut av baljen igår når vi holdt på og tømme karetFant han en god stund etter,helt inntørket..Pluttselig så jeg at han såvidt pustet,så tok han i et bøtte.Vær gang han la seg på bunnen og bare lå der,så tok jeg han opp og ned igjen.
Han kom segh sakte men sikkert,så nå svømmer han rundt og har spist!Får se de neste dagene hvordan han er.om han ikke kommer seg helt igjen så blir jeg nødt og avlive han
Vært litt av et styr dette her,men det var verdt alt slitet
Er en som ikke er helr pigg ennå.Han kom seg ut av baljen igår når vi holdt på og tømme karetFant han en god stund etter,helt inntørket..Pluttselig så jeg at han såvidt pustet,så tok han i et bøtte.Vær gang han la seg på bunnen og bare lå der,så tok jeg han opp og ned igjen.
Han kom segh sakte men sikkert,så nå svømmer han rundt og har spist!Får se de neste dagene hvordan han er.om han ikke kommer seg helt igjen så blir jeg nødt og avlive han
Vært litt av et styr dette her,men det var verdt alt slitet
Postet 24.08.08 kl 19:02
Postet 24.08.08 kl 19:49
Postet 24.08.08 kl 21:53
Postet 24.08.08 kl 22:17
Postet 24.08.08 kl 22:32
Endret: 24.08.08 kl 22:33