Elins lille hjørne (side 93)

Æsj så surt, Sanne.

Synes jeg har lest noe om at han ikke har så mye lager for tiden, men bestiller varer hver tirsdag basert på de bestillingene han har fått inn. Varene kommer torsdag, og han poster bestillinger fredag & lørdag. Kanskje ON IBBS ikke ble med på bestillingen av en eller annen grunn Du får sende en e-post og høre
Frokost hos atroene, 5 uker gamle.

De står jo så pent i ring og spiser også. Jeg har yngel med god bordskikk

[External Image]

[External Image]

Må finne ut hvorfor det ene bildet ble så gult. Blæh.
God oppdragelse med andre ord
Utrolig herlig bilde.
Ja, de har bare å oppføre seg her altså Hehe

Oppdragelsen har visst feilet litt med weitzmaniene. De antar en noe mer uryddig posisjon ved frokosten...

[External Image]
Æsj, glemte det siste bildet...

Merkelig altså, men alle mine cory går mer av skaftet når de får tetra tabimin enn når de får JBL tabis og novotab. Må forske litt mer på akkurat det

Weitzmani-bildene er forresten tatt mens akvarielyset er av

[External Image]
De Atroene er bare utrolig søte! Alle Coryer er selvsagt det, men Atroene...*sukk* En helt spesiell plass i hjertet
De er kjempefine, Mona Utrolig nydelige. Kommer uten tvil til å beholde noen selv og utvide gruppen min. Må ha minst 15 slike!
Oi. Blandet litt mikroorm i vann og sugde opp med pipette og sprøytet ned på bunnen til weitzmaniene. Da ble det liv, gitt!

Spørs om jeg ikke må gi litt mikroorm og IBBS til de større yngelene (de er vel strengt tatt ungfisk nå) innimellom, de setter jo så stor pris på det

Dessuten vurderer jeg å gi mer røde mygglarver enn jeg har gjort. Isolert sett har nok kanskje disse lavere innhold av protein og fett enn tabletter og diverse granulat, men... en ser på iveren når de spiser at dette er noe de er glad i. Må være noe med at det er slikt de spiser i naturen. Dessuten får jeg kanskje litt kontroll på pestsneglebestanden i karene om jeg fórer mer med frossentfór en stund... det har eksplodert de siste ukene pga at jeg fórer mye med tabletter...
De atroene er bare til å spise opp. Veldig stolt bestemor her
Inaktiv bruker
Du er nå den stolte eier av x antall tenmåndinger/uker ;P

:P
Liv:
Med god grunn! Jeg får ikke sett meg mett på disse småtassene Skal beholde 9 stykk selv så jeg får 15 stykk. Bare må ha mange!

Det er liksom greia med cory... en ting er at de trives jo flere de er sammen, en annen ting er at jo flere de er, jo flottere er det å se på

Pleco man:
Det er ikke akkurat noen overdrivelse, nei Har vel egentlig for mange i forhold til plassen min... hehe
Skjønner deg godt Mindre sky blir de også når de er flere. Jeg vurderer å beholde de 4 sterbai ynglene mine også, da blir det 14 sterbiser hos meg Flott med mange. Helt klart at jeg skal ha atro igjen en gang.
*host* Jeg vet om noen som selger atroer sånn rett etter sommerferien en gang

Special price for you my friend (veldig spesiell, faktisk, du er jo bestemor!!!)
Hadde jeg bare bodd nærmere Elin
Har jo så lyst på, er bare den dømrade plassen det aldri blir nok av. Har akkurat hatt opptelling og har ikke mindre enn et 90-talls channoides nå - kjempegøy, men skremmende med tanke på plass etter hvert.
Vet alt om dårlig plass, Liv

Sølvi
Ja... vi kan jo håpe at en eller annen akvarist skal fra den ene siden av fjellet til den andre i sommer
Nå har jeg pakket og solgt gruppen min med paleatus, samt den første gruppen paleatus-barn.

*snufs* Det var faktisk værre enn jeg trodde. Rart med det når en har stullet og stelt for disse siden de var små egg. Men, jeg må bare være realist, jeg har veldig mye ungfisk og yngel gående her nå, og jeg har ikke plass til å ta vare på alle selv. De får det godt
Nesten hjerteattakk. Lyset skrudde seg på i reolen og jeg får se en hel masse prikker på glasset....

Litt skrekkblandet fryd, for det er her black går. Lurte på om det kunne være egg, så jeg snek meg nærmere, mens jeg tenkte at jeg egentlig tror at jeg bare har unge damer, så jeg kunne ikke helt skjønne hva dette er for noe.

Det var ikke egg, det er en hel masse eplesneglebabyer! Tror du ikke de luringene har klart å legge enda en klase som har klekket - og som jeg ikke visste at var der. Nå skal disse to turtelduene få skille lag en stund! Det kryr av eplesneglebarn nedi der nå :p

De får heller spise noen alger og gjøre litt nytte for seg, og ikke bare legge igjen den ene minimaisen etter den andre.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap