- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Revestrekenes akvarieverden (side 99)
Revestrekenes akvarieverden (side 99)
Postet 20.12.12 kl 14:37
Gossei-i-lek bilder
De voksne individene i Gosseigruppen vår kommer fra Tyskland, bortsett fra denne ene som vi fikk med på kjøpet da vi hentet noen andre cory her hjemme i forfjor. Hunnen var da nesten kritthvit av uviss årsak, fargen kom gradvis tilbake og bildet under viser hvordan hun ser ut i dag
Postet 20.12.12 kl 15:00
Postet 20.12.12 kl 16:25
Postet 21.12.12 kl 23:50
Postet 22.12.12 kl 00:07
Jeg har videofunksjon på kameraet så leksvideo er en mulighet Grapejuice, får se hva jeg finner på etterhvert
Sissimor, det er ikke umulig at noen gossei kan ta turen nordover etterhvert
Sølvi, det er action i noen av karene her men jeg skulle gjerne sett lek i noen andre kar også og du vet sikkert i hvilke
Sissimor, det er ikke umulig at noen gossei kan ta turen nordover etterhvert
Sølvi, det er action i noen av karene her men jeg skulle gjerne sett lek i noen andre kar også og du vet sikkert i hvilke
Postet 22.12.12 kl 00:36
Eigenmanni-egg
I går formiddag var det seks egg i hulen til eigenmanni'ene, i dag var hunnen ferdig med besøket og hulegulvet er dekket av små grønne kuler
Postet 22.12.12 kl 00:39
Postet 22.12.12 kl 01:12
Postet 22.12.12 kl 01:24
Postet 22.12.12 kl 08:15
Rita AspevikSølvi, det er action i noen av karene her men jeg skulle gjerne sett lek i noen andre kar også og du vet sikkert i hvilke :)
Regner med det ja
Leste i Mona sin tråd at dere har bestillt Burgessi fra han i Danmark,ikke misunnelig i det hele tatt
Håper jeg klarer å få tak i noen selv med tid og stunder siden disse har stått på ønskelisten siden jeg begynte med coryer.
Postet 22.12.12 kl 12:30
Postet 22.12.12 kl 13:18
Gossei-eggene klekker, fire dager etter lek
I dag har gossei-eggene begynt å klekke, det er endel dårlige egg så jeg krysser fingrene for at det ihvertfall blir en liten gruppe som vokser opp.
Vi har en 85l som oppfóringskar for coryyngel. Der henger breedingboxene (det er plass til en stor og to små) og når man syns yngelen er klar for større utfordringer så fjerner jeg bare rilleristen og svømmer/driver ut på egenhånd. 85l myldrer av liv for tiden, en salig blanding av adolfoi, green laser, gossei og noen som er litt små til å si hva de egentlig er, og en fin gjeng Farlowella vittata. Jeg skal ta noen bilder i karet senere i dag, det er en grei avkobling fra juleforberedelsene det
Pål sine fisker, jeg krysser fingrene for begge kjønn hos parva'ene dine og kommende lek
Sølvi, da holder vi deg underrettet og så sender jeg med noen kvaster av mattogrossense'n
Anders, de er fine alle disse oransjenakkede artene. Jeg ser du skal få C121 fra Sølvi, gled deg
Vi har en 85l som oppfóringskar for coryyngel. Der henger breedingboxene (det er plass til en stor og to små) og når man syns yngelen er klar for større utfordringer så fjerner jeg bare rilleristen og svømmer/driver ut på egenhånd. 85l myldrer av liv for tiden, en salig blanding av adolfoi, green laser, gossei og noen som er litt små til å si hva de egentlig er, og en fin gjeng Farlowella vittata. Jeg skal ta noen bilder i karet senere i dag, det er en grei avkobling fra juleforberedelsene det
Pål sine fisker, jeg krysser fingrene for begge kjønn hos parva'ene dine og kommende lek
Sølvi, da holder vi deg underrettet og så sender jeg med noen kvaster av mattogrossense'n
Anders, de er fine alle disse oransjenakkede artene. Jeg ser du skal få C121 fra Sølvi, gled deg
Postet 23.12.12 kl 13:15
Postet 23.12.12 kl 13:22
Postet 23.12.12 kl 14:51
Postet 23.12.12 kl 16:45
Postet 23.12.12 kl 17:01
Postet 23.12.12 kl 17:29
Postet 23.12.12 kl 23:30
Postet 26.12.12 kl 00:54