Fødende Guppy

Guppyen føder akkurat nå! Dette var artig å få med seg! Mor har vel allerede fått knaska i seg noe småttinger men..
Fikk fanget 2 stk før mor kaster seg over dem.. Men de henger sammen! Er det siamesiske tvillinger? Kan det skje? De ploppa ut for kanskje 30 min siden.. Ser ut som de henger sammen i magen.. Men vanskelig å se når de er så små.
Har ikke vært borti denne deformasjonen selv, men med all den innavlen som er på den fronten, ser jeg ikke bort i fra at du har fått siamesiske guppy... Disse vil trolig dø i løpet av kort tid, greier ikke å forstå hvordan dem skal kunne overleve om de fysisk henger sammen
Her er bilde tatt av Guppy-mor som føder..
Men de er jaggu kjappe i jakten på de bitte bitte små små..
Har såvidt kommet blitt født før det er full jakt.. Og dertil: dett var dett..
De siamesiske tvillingene døde nå
Gravid oppførsel
Hei du! Min er helt lik som din akuratt samme fasong og farger Men, jeg ser at den bare ligger på bunnen å så vidt spiser... er dte normalt? Den føder kanskje. Og når den ligger på bunnen så pleier den å ligge litt skråttt og riste litt:S hehe.. kan du si hvordan guppyen din sin oppførsel var før ungene poppet ut??

Takk for svar
Tha guppy girl
Min er helt lik som din akuratt samme fasong
Selv om din ser ut som den på bildet , så kan det hende at fisken din kan gå en stund til uten å få unger Siden det er noen som ikke blir så tjukke når de skal få unger, og andre blir kjempe tjukke
Men når den begynner å være på bunnen, og også se ut som om den leter etter et sted å føde , og noen spiser ikke før de får unger heller. Så er jo det et tegn . Men man vet jo aldri når dem kommer
Mine spiser og svømmer rundt, så stiller de seg litt stille opp, ut plopper det en haug med barn, og så svømmer mor videre rundt og spiser videre, til neste gjeng med yngel plopper ut. Ingen fortegn til at noe er på gang altså.
mine som har blitt rolige og ikke spist har dødd.
forrige som var rolig og ikke spiste la seg på en plante, når jeg dytta borti den greide den ikke svømme og bare sprella, måtte desverre ta den fælt å se den stakkars fisken lide
Tilfeldig bekjentskap
© Marita Ekdahl
Reklame for plussmedlemskap