- Hjem
- Forum
- Levendefødere
- Fødende Guppy
Fødende Guppy
Guppyen føder akkurat nå! Dette var artig å få med seg! Mor har vel allerede fått knaska i seg noe småttinger men..
Fikk fanget 2 stk før mor kaster seg over dem.. Men de henger sammen! Er det siamesiske tvillinger? Kan det skje? De ploppa ut for kanskje 30 min siden.. Ser ut som de henger sammen i magen.. Men vanskelig å se når de er så små.
Fikk fanget 2 stk før mor kaster seg over dem.. Men de henger sammen! Er det siamesiske tvillinger? Kan det skje? De ploppa ut for kanskje 30 min siden.. Ser ut som de henger sammen i magen.. Men vanskelig å se når de er så små.
Postet 24.04.06 kl 18:48
Postet 24.04.06 kl 19:16
Postet 24.04.06 kl 19:29
Postet 24.04.06 kl 19:54
Postet 24.04.06 kl 22:53
Gravid oppførsel
Hei du! Min er helt lik som din akuratt samme fasong og farger Men, jeg ser at den bare ligger på bunnen å så vidt spiser... er dte normalt? Den føder kanskje. Og når den ligger på bunnen så pleier den å ligge litt skråttt og riste litt:S hehe.. kan du si hvordan guppyen din sin oppførsel var før ungene poppet ut??
Takk for svar
Takk for svar
Postet 08.02.07 kl 15:54
Selv om din ser ut som den på bildet , så kan det hende at fisken din kan gå en stund til uten å få unger Siden det er noen som ikke blir så tjukke når de skal få unger, og andre blir kjempe tjukkeTha guppy girlMin er helt lik som din akuratt samme fasong
Men når den begynner å være på bunnen, og også se ut som om den leter etter et sted å føde , og noen spiser ikke før de får unger heller. Så er jo det et tegn . Men man vet jo aldri når dem kommer
Postet 16.02.07 kl 19:23
Postet 16.02.07 kl 22:03
Postet 17.02.07 kl 17:07