Holger - kommentarer til akvariene

Hei Holgar
Prøvde å legge inn en lenke til en fisk når jeg ga kommentar til et akvarium her men det gikk ikke, (ps. har du mulig å rette opp det som jeg kommenterte samtidig).

Lurte også på om det var mulig å kunne få en forhåndsvisning når man skulle legge inn en kommentar, eller kunne redigere kommentaren man hadde lagt inn. slik som når man legger inn ting på forumet.

Du har forresten gjort en kjempe jobb med akvaforum. Synes det er blitt veldig bra, du imponerer stadig
Plussmedlem
Benny Rytter-Johansen
Hei Holgar

Du meiner sjølvsagt Holger.

Prøvde å legge inn en lenke til en fisk når jeg ga kommentar til et akvarium her men det gikk ikke, (ps. har du mulig å rette opp det som jeg kommenterte samtidig).

Det var mykje rart der ja. Har retta det opp, men er litt usikker på framgangsmåten du har brukt. Har testa litt, og det funka fint for meg. Send gjerne mail til [URL=contact.cfm?to=webmaster]webmaster[/URL] og forklar litt.

Lurte også på om det var mulig å kunne få en forhåndsvisning når man skulle legge inn en kommentar, eller kunne redigere kommentaren man hadde lagt inn. slik som når man legger inn ting på forumet.

Har notert meg ønsket, og skal sjå på det Det er eit godt forslag!

Du har forresten gjort en kjempe jobb med akvaforum. Synes det er blitt veldig bra, du imponerer stadig

Takk, takk!
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap