kva type malawi er dette?

Inaktiv bruker
hei!
har noen sorter malawi her som eg ikkje veit navna på... sjå bildene på profilen min..
den 1 er den med gule og sorte striper på, noen idear?
den neste er en som er grå og rett og slett stygg, men skal bli rubinraud..

har også eit problem med antall fisk trur eg... har et par av dei fleste av malawiene og 3 av det eine.. lurer på om ikkje eg burde ha hatt 3 av alle?

og også, noen soom har en 400 liter og selge?
og noen som kunne tenke seg 140 literen min? selger bare på grunn av at den er for liten.. den er i perfekt stand - minus en dør som er skrudd skeift på.

fint om dere bor i ålesund og kan hente, eventuelt bringe sjølv..
Det med kjøp og salg, må du ta opp i annonser

Når det gjelder å identifiskere de fiskene dine, vil jeg tro at den gule du snakker om er en Melanochromis simulans. Imidlertid finnes det flere som er ganske like denne, og uten ett bedre bilde blir det mest gjetting.
Du kan jo selv se på bilder av de ulike rundt på nettet, for å sammenligne, om du ikke får tatt bedre bilder
Andre alterantiver til art:
Melanochromis parallelus
Melanochromis sp "auratus elongate"
Melanochromis auratus

Den du omtaler som stygg, vet jeg ikke hva er, finner ikke den på bildene dine ( i alle fall ikke slik at den er mulig å identifisere).
Prøv å ta ett bilde av denne, og legg det rett i tråden. Lettere å få svar er det også om bildene ligger rett i tråden, i stedet for i profilen

De fleste malawi bør være en han på 2-3 hunner, noe avhengi av art. Men inntil du får tak i ett større hjem til dem, er det vel ikke noen grunn til å forsøke å finne flere partnere
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap