apteronotus albifrons "black ghost"

Må bare fortelle dette
Har nettoppfått meg en black ghost på 25 cm+, har bare vært i karret 2-3 dager.
Igår kveld rett før lyset skulle slå seg av så skulle jeg prøve å mate den, "hånd"oppmatet
Så jeg "viftet med en reke bit uten for hula, og gjett om den kom, var helt rått-den farten og nappet reka. Gjorde det 3 ganger, siste gangen fikk jeg "lokket"ghosten litt ut av hula, og fikk den til å virkelig vise hvilken stor munn den ar. Var bare så utrolig rått å se det gapet som åpnet seg.
Så den begynner å finne seg til rette i karret, har bltt glad i fisken på de få dagene jeg ar hatt den.

Flaggre er mega kuul
Ken Myrseth
Siste gangen fikk jeg "lokket"ghosten litt ut av hula, og fikk den til å virkelig vise hvilken stor munn den har. Var bare så utrolig rått å se det gapet som åpnet seg.

Bilder av dette hadde jo vært stilig:P???
Her kommer et lite skryte-innlegg fra meg også.
Jeg har også en Black Ghost (Kladden) på ca 20 cm. Har hatt den noen måneder nå. Det er den kuleste fisken du kan tenke deg. Veldig elegant, spesiell og ingen andre fisker jeg vet om beveger seg i vannet på samme spesielle måte. Den må bare oppleves!
Og det rareste av alt: den er bestekompis med min elefantfisk!!
I fiskebasen her står det at man ikke skal ha Elefantfisk sammen med andre fisker som bruker et elektrisk organ for å lokalisere byttet sitt... som f.eks Black Ghost. ??

For all del fint at det funker hos deg da
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend Fosseide Sellie
Reklame for plussmedlemskap