Hvordan 'avbestille' en annonse eller tråd man får email oppdateringer på?

Jeg har tidligere haket av for å få email-varslinger hver gang det legges inn en ny kommentar under en annonse som jeg kjøpte noe på. Denne annonsen er gående hele tiden, og jeg får derfor fremdeles eposter hver gang noen legger inn en kommentar under den annonsen. Det har gått noen mnd nå, og jeg skulle gjerne stoppet disse emailene.

Hvordan får jeg "avbestillt" dette, da jeg har kjøpt mitt og ikke lenger er interessert i varslinger pr epost...?

Det var ett godt spørsmål

Vet ikke hvordan det er for medlemer, men jeg har en knapp i kommentarfeltet der jeg kan endre kommentarene. Har dere dette?

Om ikke, om dere sier hvilken annonse det er det gjelder, og hvilken kommentar, så kan jeg (trolig) fixe dette
Var jo noen kommentarer der, ja

Desverre er ikke haken for mottak av e-post haket av i den posten du la dette inn i, så jeg får nok ikke gjort noe med dette nå.

Holger tar sikkert dette, når han får tid
Frank Angell
Holger tar sikkert dette, når han får tid :)

Kan hende han er veldig, veldig opptatt om dagen?
Har de fått babyen sin? Tone hadde termindato for et par dager siden, så jeg er veldig spent
Han er nok litt opptatt med annet, ja

Ut i fra det jeg forstår av helsninger på baby-sia deres, er de nok blitt 3 i den familien nå ! Tror bare at dem selv er alt for opptatt nå (ikke uventa) med annet enn å oppdatere hjemmesider
Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap