folie bakgrunn

hvordan får jeg foliebakgrunnen til og sitte , suge seg til ruta. Nå sitter,suger den seg til ruta på noen steder. har prøvd salo-vann men det funker ikke. håper det er noen gode råd der ute?
Om dete r en sånn standard bakrunn på rull du mener så er det mulig å lime denne på med lim. Hvilken lim som blir brukt til dette er jeg ikke sikker på. Har sett noen akvariebutikker selger dette.

Limen smøres da utover hele greia å strykes forsiktig utover glasset. Ta deg god tid slik at du får ut alle luftbobler.

Husk at det blir veldig vanskelig å fjerne igjenn når du har limt dette fast!!!
Hei
JBL Har et produkt som heter Fixsol.Det fungerer utmerket.
Hvor fast holder dette? Sånn "nesten ramler av" eller sånn "bortimot umulig å få av igjen hvis en vil"?
Hans Rune Bø
Hvor fast holder dette? Sånn "nesten ramler av" eller sånn "bortimot umulig å få av igjen hvis en vil"?


"Husk at det blir veldig vanskelig å fjerne igjenn når du har limt dette fast!!! " sa zoidberg. det er sikkert vanskelig å få av da tror jeg...
Matolje!
Har prøvd det limet jeg også, men det blir ikke skikkelig tettsittende. Så prøvde jeg vanlig soyaolje. Det var perfekt. Bare smør den utover glasset, så kleber du fast folien og drar ut luftboblene med en sleik, cd-cover eller lignende. Da blir den helt tettsittende uten bobler i det hele tatt. Det er hvis du ikke har noen bretter i folien iallefall.
MC Darup
sleik = nal. *knis*


herregud for et uttrykk da.. sleik = hårsveis (grusom sådan) her ;-p
Tilfeldig bekjentskap
© RHD
Reklame for plussmedlemskap