Holger... hva skjer ?

på sist svarte innlegg på forsiden så kommer de samme trådene om igjen og om igjen etter hverandre ?
Sånn har jeg det på "les mine inlegg i forum" alle innlegg kommer opp 3 - 6 ganger hver....
Plussmedlem
Stina Engerud
på sist svarte innlegg på forsiden så kommer de samme trådene om igjen og om igjen etter hverandre ?


Liten bug. Det er fiksa no trur eg.
Plussmedlem
Høyer'n
Sånn har jeg det på "les mine inlegg i forum" alle innlegg kommer opp 3 - 6 ganger hver....


Det er ikkje det samme. Der er søket etter enkeltinnlegg, sortert på dato. Difor kjem det opp fleire.
It's not a bug - it's a feature!
jepp, da så det normalt ut igjen (det var forresten et marerit å få lagt inn en printscreen her
Så tendenser til dette problemet tidligere i dag...
Forsiden
Øverste del av forsiden er helt hvit , alle innlegg ligger helt nederst på siden. Er det bare meg?
Bengt Fossli
Øverste del av forsiden er helt hvit , alle innlegg ligger helt nederst på siden. Er det bare meg?


Det har litt med laaaange ord i annonsetrådene til venstre i menyen der, på forsiden. Da presses menyen mot høyre og skyver resten av siden ned.

Bengt Fossli
Øverste del av forsiden er helt hvit , alle innlegg ligger helt nederst på siden. Er det bare meg?


Helt fint her.
Skal være fint igjen nå siden jeg delte et svært langt ord
alt er helt ille her hos meg nå...
bruker firefox
Inaktiv bruker
Karl Kristian
alt er helt ille her hos meg nå... bruker firefox


Bruker FF jeg også men ikke hatt noen problemer...ennå.

/jan
Karl Kristian
alt er helt ille her hos meg nå... bruker firefox


Ctrl + R burde fikse skiva
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap