Ny malle, men hva heter den?

Har akkurat kjøpt en malle jeg syntes var stilig, men har ikke så mye greie på disse. Han i butikken viste ikke hva den het, fikk den kr. 100,-.
Kan noen hjelpe meg?
Synes det ligner på en L-134. Uansett så har du fått den grise billig!
Drittfin malle, til en meget overkommelig pris! Der har dere nok gjort ett aldri så lite kupp, vil jeg tro
Veldig lik mine L 134, så tror nok det kan være det. Du har fått den/m kjempebillige uansett hva det er.
Men ganske sikker på at det er L 134.
Ken Myrseth
Veldig lik mine L 134, så tror nok det kan være det. Du har fått den/m kjempebillige uansett hva det er. Men ganske sikker på at det er L 134.

Hva tror du en slik koster da?

Den er 5 cm lang.

Veldig fornøyd med det kjøpet, han er veldig fin.
Vanlig pris på L 134 ligger fra 270-550,- avhenger av hvor du kjøper disse-så på noen i Oslo til ca. 500,- disse var også rundt 5-6 cm.
Jeg kjøpte mine hos Dahls dyrerike i Moss til 270,- pr.stk-den ene er 5-6 cm den andre 7-8 cm. Dahls dyrerike har ofte omtrent halv pris på fisker, i forhold til andre butikker. Er ihvertfall min erfaring.
Er en veldig ettertraktet malle det der

Send meg gjerne en mail, vis det er flere tilsalgs
Ken Myrseth
Vanlig pris på L 134 ligger fra 270-550,- avhenger av hvor du kjøper disse-så på noen i Oslo til ca. 500,- disse var også rundt 5-6 cm. Jeg kjøpte mine hos Dahls dyrerike i Moss til 270,- pr.stk-den ene er 5-6 cm den andre 7-8 cm. Dahls dyrerike har ofte omtrent halv pris på fisker, i forhold til andre butikker. Er ihvertfall min erfaring. Er en veldig ettertraktet malle det der:) Send meg gjerne en mail, vis det er flere tilsalgs:)

De hadde bare denne, derfor ble den billig. De var ikke sikker på hva slags type det var, og sjefen var på ferie. Fint for meg. he he
Slutter meg til koret; det ser ut til å være en L-134.
Den fikk du grisebillig

De pleier å ligge på rundt 500 kr i butikker her på Østlandet.
Fire av mine kjøpte jeg i butikk til den prisen, og èn av en privatperson. Da kostet den 250 kr.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap