*sukk* Tenk å få til plantene slik....

Mine puslete sverdplanter av ulike Echinodorus-varianter visner bare ved synet av denne.....(Echinodorus Rubin).

Det var helt rått, det karet der. (900 liter)

Men.... tro hvor mange timer i uka det tar å trimme og luke i det plante-eldoradoet der?
Beklager Mona, men verre skal det bli. Dette 5400 L karret fra Oliver Knott får det meste annet til å se puskt ut )
ahhh, blir helt satt ut av slike kar.
Siste karet var ett sikkelig drømmekar, tenk å ha 5400L i stua (eller ett annet sted, for den del!)
Egentlig var det ganske mye mindre lys i dette karet enn hva jeg regnet med, "bare" 1270W.
Og så bruker vedkommende "bare" en desiliter med TMG i døgnet... Syntes jeg selv er storforbruker av siste rest TMG med mine 2 dl i uka, men ser jo at andre har det værre.

Kan vel bare sitte her å drømme om slike kar til jeg er hundre, blir nok i heftigste laget for en stadig slunken konto
Geir Kristiansen
Beklager Mona, men verre skal det bli. [URLBLOCK1] karret fra Oliver Knott får det meste annet til å se puskt ut :-))


Du får jo plass til dette selv, bare du blir kvitt leieboeren) Så ut som han hadde dverg scalarer.
Den er på 4000l. ikke 900 Fortsetter en visst en etasje over vannet også .Men jeg er veldig glad jeg ikke skal vedlikeholde sånne monsterkar



Utrolig imponerende å produsere kar som dette på samlebånd. Men dette er proffer med helt andre ressurser enn oss dødelige.

Sjekk også 7500 liter Malawitanken med Iguanahule over.


Får ta med en link til hovedsiden også.

Kan jo ta med Amanos kjempetank også.


Så fiine kar =D

Og hva er TMG??
La-sparky
Så fiine kar =D Og hva er TMG??


Tropica Master Grow er flytende plantegjødning.
Vakkert!
En dag når jeg begynner å tjene mine egne penger og forhåpentligvis har en mer velfylt lommebok skal jeg også investere i utstyr til å lage et skikkelig lekkert plantekar. Så får vi se om jeg får det til. Gir nærmere beskjed om 10 år. ;P
nei pokker
uff no vil æ bare gå å legge mæ.
mitt kar e jo bare råfint i forhold til dæm æ nettopp fikk beskue her
nei no MÅ æ bare skifte til en liten topp å stikke nævan mine nedi vann her hjemme. å det må skje no!!!!!!
ble så inspirert til å jage fisk no... lol.
takk for nydelige bilder.

Litt å strekke seg etter der, ja!!
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Erik Telnes
Reklame for plussmedlemskap