Akvarium Juwel 110liter

Noen som vet hva et Juwel 110liter med pumpe, varmekolbe og lys koster....?
Mitt kostet ca. 2500, men det var med bord også da. Skal du ikke ha bord er jo dette kanskje et bra tilbud:



På akvasia.no koster juwel rekord 110 1350kr u/ bord, men da kommer jo også frakt i tillegg.
Tina
Noen som vet hva et Juwel 110liter med pumpe, varmekolbe og lys koster....?

Disse akvariene selges i hele sett, altså akvarie med lys, filter og varmeelement i filterboksen.
Prisen varierer litt, men om du har muligheten til å hente ett slikt på en nettbutikk, er det fort litt penger å spare kontra lokale butikker

Frakten vil ofte spise opp fortjenesten dersom du må få akvariet sendt. Å få det sendt med posten, slik akvasia gjør, er selvsagt ikke den dyreste måte å få det fraktet på, men desverre; mange akvarier sendt med posten kommer frem som ett kjedelig puslespill...
96 L
i drammen har de tilbud på 96 L til 1300 startpakke
jepp
det er juvel 96L ja startsett
1300kr uten bord
Jeg tror ikke Juwel har noe 96 liter akvarie. Nærmeste er vel Rekord 70 og Rekord 110.

Rekord 110 koster 1195,- hos importøren i Stavanger. Det er altså Juwel pakken uten noe ekstra - det vil si karet, pumpe, armatur, lysrør og varmekolbe. Det vil vanligvis koste litt mer alle andre steder.
Så nå at Juwel har en utgått modell: Rekord 96
Dyrego har jo en del gode tilbud på Juwel akvarier.. hvertfall nå i sommer... ut juli tenker jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap