Jeg er den beste moderatoren! Har ordnet 4000 bilder :D

Ja, dere leste riktig.
Har kjøpt en DVD med 4000 bilder på.

Vil dermed komme mange, mange nye bilder i fiskebasen!

(Stakkars Holger som skal legge de ut...)

Er ikke jeg den beste av alle?
(De som svarer nei sparker jeg ut)

Nei, jeg kan ikke sparke noen ut- jeg er jo den besteste
haha:p Mc Darup er den beste :P morro med nye bilder da
Blir snadder dette!! Må bli gull på deg nå da, MC?! (Eller bør det opprettes diamant eller platina for moderatorer med over 1000 bilder?)

Skal bli spennende å se hvor kjapp Holger er nå da ....rundetida er 47 bilder, 3 bilder over skjema.....

Desverre blir det dårlig med bildekredit på MC, men et stort hurrarop skal hun få.

HIPP, HIPP........... HURRA!
Ikke for å være en party pooper, men....
...har du sjekket at du har lov til å legge bildene ut på internett? Nå vet jo ikke jeg hva slags DVD du har kjøpt, men vanligvis er slike DVD'er til privat bruk.

Men for all del, ingenting er bedre enn at bildene kan brukes fritt, og at vi får utvidet fiskebasen med masse nye bilder. Jeg krysser fingrene

En ting du kan være trygg på er at vi på Akvaforum respekterer åndsverksloven. For alle bilder, tekster o.l. som vi benytter har vi innhentet samtykke.
Ståle Syre
...har du sjekket at du har lov til å legge bildene ut på internett? Nå vet jo ikke jeg hva slags DVD du har kjøpt, men vanligvis er slike DVD'er til privat bruk. Men for all del, ingenting er bedre enn at bildene kan brukes fritt, og at vi får utvidet fiskebasen med masse nye bilder. Jeg krysser fingrene :-)

Selvsagt har jeg spurt

Normalt gir han tillatelse til ett forum, men jeg har også fått spesial- tillatelse til å bruke de på hjemmesiden min hvis jeg vil.
munda
Blir snadder dette!! Må bli gull på deg nå da, MC?! (Eller bør det opprettes diamant eller platina for moderatorer med over 1000 bilder?)

Er nok ikke jeg som har tatt bildene..
Inaktiv bruker
Jeg synest dere er flinke jeg, som gidder all den jobbingenpå deilige sommer dager, bare for at vi skal få et fint sted å være )
Stå på
Svein
Jeg kaster meg i støvet for deg MC Darup
Syntes det er kjempekult, det MC har bidratt med her. Hun har tross alt på eget insiativ, og for egen lommebok, skaffet en haug med bilder til alles glede.

Så jeg syntes virkelig at hun fortjener en bunnsolid applaus

Svein A
Jeg synest dere er flinke jeg, som gidder all den jobbingenpå deilige sommer dager, bare for at vi skal få et fint sted å være :-)) Stå på Svein

Snakk for dæ sjæl Ikke alle moderatorne er like hardt rammet av det du omtaler her
Med beste hilsner en sol-lengtende nordlænning
Jobber hardt :)

Nå har vi startet den møysommelige jobben med å legge ut bilder.

Hvis dere kommer over bilder som slett ikke er den fisken som infoen handler om, si ifra

Og husk- selv om det er mange bilder av en art betyr ikke det at dere må slutte å bidra med bilder!
Amen!

Fortsett å sende inn bilder!

Glem ikke skalldyr og planter.

Jeg er en av dem som holder på med det store arbeidet for å få inn alle bildene i basen.

Det som slår meg når jeg holder på er den høye kvaliteten på bildene medlemmene av Akvaforum har på bildene som de sender inn til basen. De fleste av oss er jo alt annet enn fotografer så jeg er imponert over hva dere alle får til av fiskebilder (også planter og skalldyr).

Jeg synes det er på sin plass å gratulere alle som har bidratt med bilder til kunnskapsbasene og håper at dere fortsetter å sende inn bilder.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap