Hotmailadresse og profil...

Jeg har hotmailadresse, og brukte derfor samboerens mailadresse for å registrere meg på forumet. Det ser ut som jeg kan legge inn min hotmailadresse som kontaktadresse på min profil, men når jeg prøver får jeg til svar at den allerede er registrert av en annen bruker...

Dette skjedde sikkert første gangen jeg prøvde å registrere meg før jeg leste at jeg ikke kunne bruke hotmailadressen...

Hvordan kan jeg ordne det så jeg evt. kan få slettet den ekstra profilen jeg ikke visste jeg hadde, så jeg kan bruke min egen mail?

Det hadde vært fryktelig greit og praktisk å få meldinger til min mail og ikke til samboeren sin...

Maren
Må vel rope både høyt og tydelig:

Holger! Hjelp Tror at han er rette til å hjelpe deg her
Plussmedlem
Send mail til [URL=contact.cfm?to=webmaster]webmaster[/URL] og skriv hvilken adresse det gjeld, så skal vi fikse det

Ellers vil eg tilrå å forlate hotmail til fordel for gmail...
Jeg brukte hotmailadresse da jeg registrerte meg, og kjenner flere som også har gjort det. Vi har ikke merket noe til dette problemet, men hvis man har innstillingene for junkmail på høyt nivå, kan mailen sikkert havne i mappen for useriøs epost. Men man kan jo bare hente den ut derfra, og legge inn avsenderadressen (og hele domenet) på sikker-lista?
Jeg har også hotmail, ikke noe problem det
Plussmedlem
Cathrin
Men man kan jo bare hente den ut derfra, og legge inn avsenderadressen (og hele domenet) på sikker-lista?


Ja klart man kan det, men det er utruleg mange som ikkje veit korleis junkfilteret funkar og dermed aldri ser eposten. Det er difor vi må ha åtvaringa på plass.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap