Hvor får man kjøpt små billige akvarier?

Hvor får man kjøpt disse små billige akvariene på 10 liter opp til 30 liter med pumpe og kolbe?

Finner dem ikke noen sted.. Sikkert bare jeg som er blind men
Prøv Akvasia.no og se etter et akvarie som heter Cayman 40 classic. Tror det er rundt 20 liter

Jeg har kjøpt ett på 20 liter på Tropehagen Zoo, og ett på 11 liter på Dahl's i Moss.
De finnes i mange akavrie/ dyrebutikker.
Har noen sett disse 5.5liter akvaboxene? Med moonlight og alt nødvendig utstyr (pumpe, lys osv)? Til 500,- ca dah...
mArTii =)
Har noen sett disse 5.5liter akvaboxene? Med moonlight og alt nødvendig utstyr (pumpe, lys osv)? Til 500,- ca dah...


Faktisk den eneste pumpa jeg ikke har hatt problemer med... pumper 180 l/t.
180L\t på 5,5 liter vann? Syklon eller noe Du har jo mere enn 30X sirkulasjon i timen, det er grasat mye det!
Ja det er bra vind inne i disse om du ikke modifiserer pumpa gitt...

Prøvde å putte enn kampfisk oppi engang, men tok han ut igjen etter tredve sekunder - sånn før han blåste vekk helt
Kim R
Hvor får man kjøpt disse små billige akvariene på 10 liter opp til 30 liter med pumpe og kolbe? Finner dem ikke noen sted.. Sikkert bare jeg som er blind men


hvorfor endret du egentlig på dette inlegget?

Dette inlegget var likevell gammelt,.,.,.,.,
Jan Holt på Bislett har mange små kar, med både T5 lys og bra filtre (til så små kar). Meeeeen, billig er det ikke
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap