Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 12)

Kjempe flotte! Håper du får tatt bilde av agassiziiene dine. De er jo bare nydelige de også.
Utrolig morsom inspirasjon
Jeg hadde akvarium i 13-14 års-alderen og den fisken jeg husker best er pansermallen som overlevde alt. Jeg skjønner nå, 20 år etter, at min gryende corydoras-dille må ligge latent hos meg.

Har over 3 dager saumfart alle 23 sidene i denne tråden og tusen takker for all inspirasjon. Det skal nok bli en 2-3 grupper av corydoras hos meg snart...
Agassizii
Da prøver jeg med et bilde av de også selv om ikke kvaliteten er den beste.
Dersom du sender meg bildet, så kan jeg forsøke å forstørre det i Photoshop?
Gry
Dersom du sender meg bildet, så kan jeg forsøke å forstørre det i Photoshop?


Å det hadde vært flott om du fikk til! Tusen takk!
Venter på bilde..... hehe, klarer ikke kopiere rett fra siden. Vet ikke hvorfor jeg.
Her er mine Corydoras sterbai!

Jeg elsker disse fiskene! Sååå søte!
Ja der er noen av de flotteste Coryene i butikkene.
P.s. jeg skal ikke mase om at du bør ha sandbunn når du har coryer..... ;0)
Gry
Venter på bilde..... hehe, klarer ikke kopiere rett fra siden. Vet ikke hvorfor jeg.


Hvordan legger jeg ved bilde i mail herfra?
Gry
Ja der er noen av de flotteste Coryene i butikkene. P.s. jeg skal ikke mase om at du bør ha sandbunn når du har coryer..... ;0)


Jeg vet at de skal ha sand!
Jeg venter på nytt akvarie, der skal jeg ha litt sand i en runding på midten eller noe. Har kjøpt hvit (ikke skarp) grus og svart sand, så det tror jeg blir litt kult sammen
Sissel
[QUOTE=Gry]Venter på bilde..... hehe, klarer ikke kopiere rett fra siden. Vet ikke hvorfor jeg.


Hvordan legger jeg ved bilde i mail herfra?

Du må nesten bare sende meg en mail, og legge ved originalbildet fra pc`n din :0)
Gry
[QUOTE=Sissel][QUOTE=Gry]Venter på bilde..... hehe, klarer ikke kopiere rett fra siden. Vet ikke hvorfor jeg.


Hvordan legger jeg ved bilde i mail herfra?

Du må nesten bare sende meg en mail, og legge ved originalbildet fra pc`n din :0)

Og adr. er?
nufla1 att hotmail dott com
Det var ikke mulig å få det noe større, så jeg måtte kutte litt for å få coryene litt nærmere. Ikke den helt store forbedringen, dessverre.
Jepp da...bildet skulle også med....[External Image]
Corydoras Decker VF Columbia
Fikk disse i dag, vi (han i butikken og jeg) tror i alle fall at dette er C. Decker. Er dere enige/uenige?
Har 6 stykker, 3 større og 3 litt mindre.

De er livlige, men stimer ikke slik som flagghalene. Går for det meste og beiter i sand og grus, men det hender at de tar seg en svipptur oppom vannskorpa.

Beklager dårlig kvalitet på bildene, det tar litt tid før jeg lærer fisken å kjenne slik at jeg kan få kompensert for en treg autofokus
Hei.
Flotte bilder! Det er nok en av artene som går under salgs-navnet decker, og jeg vil tippe en loxozonus? Kjempe fine.

Der er tre arter som blir kalt dette når de kommer i butikkene; Loxozonus, Alxelrodi og C03. C03 utgaven finner man sjelden i handelen, og den er veldig spesiell med sin lange ryggfinne.
Harald Krystad
Fikk disse i dag, vi (han i butikken og jeg) tror i alle fall at dette er C. Decker. Er dere enige/uenige? Har 6 stykker, 3 større og 3 litt mindre. De er livlige, men stimer ikke slik som flagghalene. Går for det meste og beiter i sand og grus, men det hender at de tar seg en svipptur oppom vannskorpa. Beklager dårlig kvalitet på bildene, det tar litt tid før jeg lærer fisken å kjenne slik at jeg kan få kompensert for en treg autofokus ;-)



Fin fisk! ;D
Decker
Hei Harald.

Dette er nok en C.Loxozonus. Har 10 stk. selv.
Tilfeldig bekjentskap
© Hanne Finnevolden
Reklame for plussmedlemskap