Dette er en Corydoras bilde tråd:-) (side 9)

Corydoras Peru Goldstripe. Slapp av, de går ikke på dette underlaget til vanlig. Hehe. Holder på å ominnrede karet deres nå for å få plass til noen nye arter, så jeg måtte ha dem over hos de sorte neontetraene i mellomtiden.
Oj, de var fine, Gry. Har lyst på noen sånne. Hvor kjøpte du dine? Privat eller butikk?
Jeg kjøpte dem privat hos en som ikke hadde flere, dessverre. Har lett etter dem i butikker og annonser, men har ikke hatt hell med meg enda. De er så flotte med det gyldne skjæret over hele kroppen, og med den gull-fargede stripen. Jeg trodde ikke de stripene var så veldig gullfarget før jeg fikk se dem i levende live. De er akkurat like "tamme" som vanlig Aeneus, og utrolig sjarmerende.
De var flotte ja. Mange flotte coryer rundtom gitt.
Hvordan legger man ut "store" bilder?
Hvor stort bildet blir avhenger av hvor mange pixler det er tatt med. Max størrelse her er 500x500 pixler. Du må justere størrelsen på bildet ditt i ett eller annet foto-redigerings program.
Legger ut bilde av 2 av mine nye jeg da, som ble kjøpt som C. punctatus , men som
sannsynligvis er noen helt andre

Fine og aktive er de iallefall!
Corydoras schwartzi:
[External Image]
Corydoras Haraldschultzi:
[External Image]
Gold stripe peru:
[External Image]
Her er bilde av to av de tre artene jeg sikret meg i dag på auksjonen til GAK.

Aeneus Black, og en jeg tror er Peru-utgaven av Treitlii.
Ett til av "treitlii" For å vise størrelse og fasong i forhold til en vanlig Aeneus.
Gry
Her er bilde av to av de tre artene jeg sikret meg i dag på auksjonen til GAK. Aeneus Black


*hulker av misunnelse*
mona o
[QUOTE=Gry]Her er bilde av to av de tre artene jeg sikret meg i dag på auksjonen til GAK. Aeneus Black


*hulker av misunnelse*
Tenkte på stakkars, syke deg mange ganger i dag. Hadde nesten dårlig samvittighet for å kjøpe Blacken, men du ville jo vente til du kunne kjøpe større gruppe. Det ser ut som det er ei ho og to hanner. Blir spennende å se om det blir noe lek på dem.
He-he, de er deg vel unt! Jeg har ikke plass til dem heller akkurat nå, så jeg stiller meg heller først i køen for å kjøpe noen av ynglene du snart vil masseprodusere på dem *knegg*

Så, skriv det opp på blokka; "Mona får kjøpe først"

Psst! Jeg har nettopp bestilt meg ny reol....(og gubben vet det ikke enda) Det er tross alt bare han som skal skru den sammen *knis*
Hva heter den sangen du har til videoen Bixen?
Artist og tekst finner du her >>
Da må jeg vel bare vise noen corydoras til. Som jeg synes er ekstremt fine.

Bilde 1: Corydoras Concolor

Bidle 2: c121

Bilde 3: Arcuatus

Jeg er litt usikker på de andre. Jeg husker ikke navnet på de. Noen som vet (Ikke at det betyr noe)

GRY: Jeg fant ut av det nå. det var bare en rask telefon.

Andreas Bjørvik
De to andre er nok Adolfoi og arcuatus. Flotte bilder :0)
Gry
De to andre er nok Adolfoi og arcuatus. Flotte bilder :0)


Nei, bildet i midten er C-121. Merk det brune området bak gjellelokket, et unikt trekk hos C-121.
Det er faktisk gjennomsiktig, derfor ser det brunt ut.

Andreas, navnene er riktige Den C. arcuatus'en du hadde der var et spesielt flott eksemplar
Tror nesten jeg må skrive den også opp på min "Må-ha" liste!
Selvfølgelig har dere helt rett mht C 121. Slik går det når man veksler mellom å skrive oppgave om kols, samtidig som man ta et raskt blikk på alt man får mail om ;0) Første gang jeg så C121 i levende live trodde jeg det var adolfoi med en gjellesykdom, så dette burde jeg lagt merke til nå.
Jeg finner ikke Corydoras C121 i fiskebasen. Jeg tenkte og sende inn bilde av denne vakre coryen, Men det hjelper så lite når jeg ikke finner den. Eller er den der i det hele tatt??
Kan noen andre se om de finner den.

Andreas Bjørvik
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap