Identifikasjon av reke

Kan noen hjelpe meg med hvilken reke dette er?
Det ser ut som en indisk kloreke. Er den større en 3-4 cm? Da mister de rødfargen på klørne som de har som små.
Enig med Lars

Hva var navnet på den i butikken?
stod ingen navn, men eg er enig med dere.

Tror dere denne går sammen med malawi eller blir den "snacks"?

Hvilke reker går sammen med malawi? feks. Golden og mindre arter?
Tror nok at den fort vil bli tatt i bakholdsangrep av malawi Malawier er noen sultne beist, som hiver seg over det som måtte by seg av potensiell føde.

Tror egentlig at det er få rekearter som egner seg til å holde sammen med malawi, men skal ikke si noe helt bombesikkert
Frank Angell
Tror nok at den fort vil bli tatt i bakholdsangrep av malawi :) Malawier er noen sultne beist, som hiver seg over det som måtte by seg av potensiell føde. Tror egentlig at det er få rekearter som egner seg til å holde sammen med malawi, men skal ikke si noe helt bombesikkert :)

Da blir det bare en ting å gjøre, det er å ha reker i noen av de andre karene....
Jeg har noen kloreker på 5cm sammen med endlers, og det ser ut til å gå dårlig for endlersene. Men tror dere at man kan ha disse rekene sammen med f.eks. Prinsessen av Burundi? Tror neppe cicliden spiser disse rekene, men vil reka klypa av finnene til fiskene?
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap