Får ikke frem bilder i basene

Jeg får ikke sett noen bilder som ligger i basene, dette gjelder kun denne (Akvaforum) alle andre nettsider virker bra, noen som vet hva det kan komme av.
Hvilken nettleser bruker du? Versjon?
Og hvilket operativsystem er det på maskinen din?

Tror at Holger trenger litt info for å se på saken
Jeg har Internet explorer 6,0 og XP har ikke hatt noe problemer før i dag og har brukt denne siden masse, testet på Akvarieforum også og der funker det bra.
Mystifistisk.... Bruker samme OS og nettleser, og har ingen problemer.

Jeg ville forsøkt å starte maskinen på nytt, for å se om det hjelper. Mer enn en gang har jeg opplevd at Pc-en har litt for mye den skulle sagt når det gjelder hva jeg skal gjøre online

Om ikke dette hjelper, ta kontakt med Holger, han er data-guru`n
Plussmedlem
fiskern
Jeg får ikke sett noen bilder som ligger i basene, dette gjelder kun denne (Akvaforum) alle andre nettsider virker bra, noen som vet hva det kan komme av.


Hei fiskern, gjeld dette berre i fiskebasen, eller har du trøbbel med bilder i medlemsakvariene også?
Hei, får ikke frem bilder i noen av basene verken fisk, planter, medlemsakvarier, profilbilder osv, maskinen har vært restartet flere ganger uten at dette hjelper.
Plussmedlem
Er det skjedd endring no?
Hei. Ja, nå virker alt som det skal, takk for det.
Hei, dette varte ikke lenge nå er alle bildene borte igjen, er det en feil hos dere eller er det hos meg, gjelder bare dette forumet.
Plussmedlem
Problemet er eit ISAPI-filter vi har på serveren som stoppar hotlinking av bilda. Dette er diverre heilt nødvendig då mange prøver å linke opp bileta hos oss på andre nettstader.

I og med at det berre er du som har dette problemet, så er det naturleg nok hos deg problemet ligg. Du kan prøve å slette alle midlertidige internettfiler. Sjekk også at du har installert alle oppdateringar til XP på windows update. Prøv evt. ein annan browser. Eg kan varmt tilrå Firefox
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap