Malawikaret må identifiseres!

Malawikaret mitt er nå blitt en ukes tid gammelt og alle ser ut til å trives med det, både eier og fisk!
Det er allikevell litt dumt å ikke vite hvilken arter jeg har oppi karet så håper noen kan hjelpe meg her.

På forhånd takk!

Ps: Beklager alle dårlige bilder, men får det rett og slett bare ikke til med kameraet!

Nr 2 og 3 = Delfinciklide ( C. moori) ??
Litt flere

Nr 2 = Er vel et par med Frontosa??
Legger med et par bilder av akvariet også
Laffzi
Nr 2 = Er vel et par med Frontosa??

Jepp, ville satsa på at det er Frontosa.

Fint kar du har! Hvor stort er det?
Takk for det! Karet er 530 Liter
Hei du!

Ser det er flere malawielskere her fra Bergen....
Vet ikke hvor i området du bor,men ville bare tipse deg om en bra fiskebutikk-ny men kjempebra!Torzoo på fanatorget er kjempebra og tor selv har spesialisert seg på malawi.får alltid konkrete svar på alt i forhold til andre i området med tja og ha..
Bare et lite tips-billig er de også...

Siv
Ikke min tråd dette,men hva mener du med "BUMP"?
Liss Nilsen
Ikke min tråd dette,men hva mener du med "BUMP"?

"Bring Up My Page"

Den var kommet litt langt nedpå listen uten at jeg er blitt noe klokere på hvilke fisker jeg har
Inaktiv bruker
Laffzi
Malawikaret mitt er nå blitt en ukes tid gammelt og alle ser ut til å trives med det, både eier og fisk! :D Det er allikevell litt dumt å ikke vite hvilken arter jeg har oppi karet så håper noen kan hjelpe meg her. På forhånd takk! Ps: Beklager alle dårlige bilder, men får det rett og slett bare ikke til med kameraet! Nr 2 og 3 = Delfinciklide ( C. moori) ??

hei, nr 2 og 3 er delfinciklide ja
Inaktiv bruker
Laffzi
Litt flere Nr 2 = Er vel et par med Frontosa??

nr 1 en afra, usikker kva variant.
nr 2 er frontosa, og den gule på samme bilde har eg også, husker ikkje navnet, men ligger i filene til malawi karet mitt.
Inaktiv bruker
Laffzi
Litt flere Nr 2 = Er vel et par med Frontosa??

nr 3, kan vere e rød sebra hann, men kan ikkje sjå eggflekkene så er litt usikker. vent på flere svar på denne
Cactus queen
[QUOTE=Laffzi]Litt flere Nr 2 = Er vel et par med Frontosa??

nr 2 er frontosa, og den gule på samme bilde har eg også, husker ikkje navnet, men ligger i filene til malawi karet mitt.

Takk for svar.

Mener at nr 1 er en Acei jeg da, men skal ikke si det med 100% sikkerhet. venter fremdeles på svar på den Røde Zebraen ja, er litt usikker på den
Inaktiv bruker
Laffzi
[QUOTE=Cactus queen][QUOTE=Laffzi]Litt flere Nr 2 = Er vel et par med Frontosa??

Takk for svar.

Mener at nr 1 er en Acei jeg da, men skal ikke si det med 100% sikkerhet. venter fremdeles på svar på den Røde Zebraen ja, er litt usikker på den

acei har eg, det er ikkje acei, det er helt sikkert
Hvis du tar en titt på denne linken over bildesøk på Pseudotropheus Acei så ser du likhetene!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap