Palletciklide-yngel

Hei.

Jeg leste her inne at dem er utmerket yngelpassere!
Hva vil det si. at dem rett å slett ikke spiser sine egne i det hele tatt,å hvor lenge passer dem på dem?

Kjøpte noen palettciklideyngel for noen uker siden,(5stk) dem ser ut til å stoor trives hvor lang tid tar det før dem er kjønnsmodne?!

Tusen takk for tips å svar

Mustice
Mustice
Hei. Jeg leste her inne at dem er utmerket yngelpassere! Hva vil det si. at dem rett å slett ikke spiser sine egne i det hele tatt,å hvor lenge passer dem på dem? Kjøpte noen palettciklideyngel for noen uker siden,(5stk) dem ser ut til å stoor trives :D hvor lang tid tar det før dem er kjønnsmodne?! Tusen takk for tips å svar :D Mustice

Gode ynglepassere betyr at de er gode foreldre..De spiser ikke yngelen, og de passer på at yngelen ikke blir spist av andre heller..De passer på de i rundt en 2 mnd..Når hunnen begynner å riste seg mot hannen å får rød mage så er de kjønnsmodne..yngelen til paleten er ganske bleike, så du merker fort om det er noe flørting på gang..Har du tenkt å drette disse anbefaler jeg at du kjøper deg en kokosnøtthule der de kan legge eggene..
Tilfeldig bekjentskap
© Gøril T. Bjørshol
Reklame for plussmedlemskap