det værste med å være ung akvarist!

er at det er ikke du som sier stopp på antall liter i huset og du ikke har mer plass enn rommet ditt! nå har jeg en 160liter, 63liter og 18liter på rommet mitt. broren min har også et par småe kar. mamma og pappa har en 120liter og 128liter.

kontaktet en her på akvaforum som ga bort et par fisker, men jeg hadde litt for lite kar jeg kunne ha dem i, så jeg kunne få med 300litern hannes! med grus og fisken! jeg ble rå gla, men fikk ikke lov å ha det av mamma og pappa! jeg vet om en kjempe bra plass vi kan ha det i sokkelen men får ikke! i 128 literen er det nesten ingen fisker siden alle har blitt spist av en stor labeo, men det tror de ikke. derfor er det litt for mye i 120litern, og mange av de kan vi putte i 300litern da!

er det noen som har noen gode tips for at jeg kan få det? har så veeeldig lyst på det!

erlend
Tilby deg å kvitte deg med noen av karene inde, og si at det er mye mindre jobb med et større kar.

Si samridig at du skal ta ut søpla i 6 mnd, ordne med oppvaskmaskinen i samme periode, og rydde rommet ditt hver dag (inkludert støvsuging)

trengs ikke fikk lov etter mye mas får det i morgen! gleder meg noe sinnsykt!
bortskjemt er du. Bare å mase litt så ordner det seg, uten at du trenger å gjøre noe til gjengjeld

Lykke til med karet!
McEve
bortskjemt er du. Bare å mase litt så ordner det seg, uten at du trenger å gjøre noe til gjengjeld ;)

jeg er ikke bortskjemt!

mamma og pappa har ikke betalt et øre av fisk eller kar til meg!

dessuten advarte de om at noen kar på dra snart

McEve
Lykke til med karet!

takk
Tilfeldig bekjentskap
© Mette F
Reklame for plussmedlemskap