Hva slags plante er dette??

Er det noen i vårt lange land som vet hva disse plantene heter?
Takker på forhånd for svar!!
kanskje en type h. cornuta?
Ser ut som en anubias art som trenger en rot den kan bli festet til
Eirik S. Ekeberg
Er det noen i vårt lange land som vet hva disse plantene heter? Takker på forhånd for svar!!

Trur nok eg har nett same plantene i akvariet mitt, Kor kjøpte du dei, på Gulskogen? Ikkje at det hjelper stort då, sidan eg ikkje veitr kva planter det er sjølv...hehehe

Då eg kjøpte dei vart eg i alle fall fortalt at dei blømer om dei får bra forhald. Ei slags lilje påstod dei at det var, men eg veit ikkje.

Tvilar i alle fall på at det er noko som treng å vekse på rot av noko slag, sidan mine har stått med rot i sanda i over eit halvt år og trivst definitivt best av alle plantene eg har.
Tipper at det er Saururus cernuus.

Slik ser det ut når man fester disse anubias plantene på røtter[External Image]
Bjarne
Tipper at det er Saururus cernuus. :)

Ikkje umogeleg, men det står at denne vert opptil 40cm høg. Mine har i alle fall aldri vokse i høgda, berre skote nye stenglar med ny blad i ny og ne...Altså veks den i breidda framfor høgda. Den er vel 10-15cm kan eg tenkje meg.
Sorry, men jeg tror ikke det er Saururus cernuus etter å ha sett på noen bilder av den, og Anubias tror jeg heller ikke det er fordi de har litt andre røtter og er mørkere i fargen.

Jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte dem, men det kan godt hende det var på Gulskogen.
Stemmer.
Berre lurte, sidan eg kjøpte mine på Gulskogen og eg har aldri sett denne planta i nokon av dei andre forretningane her i Drammen og omegn.
Den får nok forbli et mysterium
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap