Tøffeste fiskekombinasjonen du kan tenke deg ?

hva er den peneste fiskekombinasjonen du kan tenke deg?

her er i allefall kombinasjonen jeg drømmer om i ett stooort kar med masse røtter, planter, lys sand, noen eikeblader som flyter rundt på bunnen og litt brunt vann

VF Rokke

VF Arowana

VF Panaque

VF C.adolfoi

VF discus

VF altum

VF flaggciklider

VF Geophagus sp."Tapajós Orange Head”

Kardinaltetra
*nr to på lista skurrer i ørene*

Den Arrowana'en skurrer kraftig på den lista du har ovenfor her (enslig asiat i sør-amerikansk flertall)

Ellers noen supre valg, som hadde gjort seg strålende i et kar av fleretusenliters-klassen)
mona o
*nr to på lista skurrer i ørene* Den Arrowana'en skurrer kraftig på den lista du har ovenfor her:-) (enslig asiat i sør-amerikansk flertall) Ellers noen supre valg, som hadde gjort seg strålende i et kar av fleretusenliters-klassen:))

den skurrer like mye her men søramerikanske arowanaer er ikke like fine

den dagen jeg blir rik så skal jeg ha den kombinasjonen i ett stoooort kar men med søramerikansk arrowana som er like pen som den asiatiske
blir ikke arowana litt for stor sammens med kardinaltetra da `???
Guppy ;)
blir ikke arowana litt for stor sammens med kardinaltetra da `???

må reine med litt svinn.. er vel ikke verre enn og kjøpe noen fler kardinaler etterhvert som de blir spist opp av arowanen og rokkene..

dere andre må gjeeeerne komme med noen penere, tøffere, glupskere kombinasjoner.. kom med DIN drømme kombinasjon
Hva med å hive oppi noe som formerer seg som kaniner og kan fôre de glupske fiskene med levendefôr i samme slengen?

Jeg tenkte på en hel arme av Black Molly (eller prikkete for den delen) eller guppy....? Kanskje det kunne vært noe i oppsettet ditt ovenfor?

Eget oppsett har jeg ikke rukket å tenke ut enda, men det ligner en del på ditt. Bortsett fra rokken, da... jeg liker ikke nifse fisk
Og at jeg kanskje (eller helt sikkert...) hadde byttet ut diskusen med en stor stim Uaru

Men...*sukk* det blir nok aldri plass til et så digert kar som kan huse alle disse drømmefiskene.
mona o
Hva med å hive oppi noe som formerer seg som kaniner og kan fôre de glupske fiskene med levendefôr i samme slengen? Jeg tenkte på en hel arme av Black Molly (eller prikkete for den delen) eller guppy....? Kanskje det kunne vært noe i oppsettet ditt ovenfor? Eget oppsett har jeg ikke rukket å tenke ut enda, men det ligner en del på ditt. Bortsett fra rokken, da... jeg liker ikke nifse fisk:-)

jeg skal nok ha noen X.Helleri fra rio seco II oppi der som produserer mat.. de blir det litt størlse på som passer rokkene og arowanaen perfekt

må se hva jeg får råd til og hva peru gjengen tar med hjem men håper jeg kan gå fra auksjonen med mange av de fiskene her en penere og mer i øyefallende kombinasjon kan jeg ikke tenke meg i store karet.. men som sagt er det pengene som stopper en sånn kombinasjon for her er det mye DYR fisk som koster en tusenlapp eller 2 pr stk.. og må vel ha 6-10 diskuser, 6-10 altumer, 2 rokker, 1 arowana, 6-10 geophagus, 6-10 flaggciklider, 100 adolfoi, 200 karbinaler, 10-15 panaquer
det var ikke ment som en diskusjon om drømmelista mi.. men om ALLE sin ønskeliste når det gjelder fisk.. uansett hvor mye eller lite fiskene koster eller hvor stort kar de krever så vil jeg se DIN drømmeliste med fisk uansett om det er noe du aaaaaldri kommer til og ha plass eller penger til
ingen andre her som har en drømme kombinasjon og vise fram ?
Et svææært kar med haugevis av ynglende apistogramma hadde ikkje vært å forakte.
Jeg er veldig realistisk av meg, og drømmer ikke om ting som er urealistiske. ;D

MEN når jeg blir "stor" - dvs ferdig utdannet, har fått meg en godt betalt jobb osv osv - har jeg veldig lyst til å bygge meg hus med et stort innebygget akvarie. Men dette er jo så lenge til, så jeg får se hva jeg interesserer meg for når den tid kommer.

Discus kanskje med masse corydoras og maller.

Kanskje saltvann .. hvis jeg noen gang begynner med det?
En 10 000 liter med en enorm chitala chitala (100 cm+) og et par tusen black molly hadde vært heftig!
Tilfeldig bekjentskap
© Norman Behr
Reklame for plussmedlemskap