Problemer? (side 2)

trykk på print screen, eventuelt hold inne ctrl når du trykker.
Åpne Paint og trykk ctrl + V og se hva som skjer....
Litt grått og kjedelig her, se bilde


Bettina: sånn blir det seende ut når du bruker print screen
Trengte neppe cleare cache, CTRL-R gjør god nytte i slike anledninger. En ting jeg synes var dårlig nå var at innloggings "knapp" er en pil på ca. 3 pixler

Det andre er at profiloppdateringssiden trenger seriøse mengder "luft"
Stedsvisning på kjøp og salg er fin, men litt rar sortering som standard
Det så sinnsykt rotete og kaotisk ut hos meg også, men så slettet jeg gamle internettfiler og loggen, restartet maskinen og VIPS! Så var alt pent og ryddig igjen som før

Jeg bruker vanlig InternetExplorer.
Plussmedlem
biXen
Det andre er at profiloppdateringssiden trenger seriøse mengder "luft" :)

Hehe... Det har du heilt rett i! Det er fiksa.
Plussmedlem
biXen
Stedsvisning på kjøp og salg er fin, men litt rar sortering som standard :)

Det er sortert på "Sist oppdatert".
Bruker Mozilla Firefox (siste versjon) og hos meg er det bare rot....
Plussmedlem
Karl Inge S
Bruker Mozilla Firefox (siste versjon) og hos meg er det bare rot....

Prøv Ctrl-R eller slett cachen dersom ikkje ctrl-R funkar.
Bokmerkene mine havner helt nederst på siden, under tilfeldig bekjentskap-bildene.
En annen liten "leif", spørrekonken er plassert helt ute i margen (venstre side) ser det ut for.

Ellers så ser jo omleggingen flott ut!!
Bra jobba folkens (Holger)!
Når jeg trykker på "Finn akvarier med denne fisken i" i fiskeprofilene kommer listen over kar helt nede på siden.(InternetExplorer)

Ellers veldig fornyød med den nye looken
Må si jeg likte bedre det forrige innloggings systemet(et ord?)

Det var litt mer oversiktelig, og ryddig synes jeg... Likte spesielt den boksen hvor det sto gå til din side... Nå må du trykke å scrolle deg ned.. Ikke det at der er tungvint altså, men likte bare den boksen

Å medlemsnivå? Går det etter om du er moderator, webmaster, admin medlem osv. Eller er det antall inlegg, eller andre ting?

Forandringene ellers synes jeg ser veldig bra ut..spesielt toppen ser fin ut Tilfeldig akvarium i venstremargen var og en bra ting(mener denne var ny:P)
Plussmedlem
Takk for feilmeldingar alle saman! Alt er fiksa.
Plussmedlem
Torjus
Må si jeg likte bedre det forrige innloggings systemet(et ord?) Det var litt mer oversiktelig, og ryddig synes jeg... Likte spesielt den boksen hvor det sto gå til din side... Nå må du trykke å scrolle deg ned:).. Ikke det at der er tungvint altså, men likte bare den boksen:)

Har gjort det slik det er no for å få plass til fleire snarvegar, skjønar du. Før var det jo berre "Din side".

Å medlemsnivå? Går det etter om du er moderator, webmaster, admin medlem osv. Eller er det antall inlegg, eller andre ting?

Foreløpig er det det samme som står i forumet under nicket ditt - altså "Medlem" eller "Moderator", osv. Vi jobbar med å utvide medlemsnivåsystemet. F.eks. å gje alle som bidrar med bilder i basane og alle som registrerer informasjon i databasane ein "Kontributør"-status. Det er jo mange andre enn moderatorane som gjer ein flott innsats her på AF, og det er diverre ikkje like synleg for alle. Det vil vi gjera noko med!
Det kan også vera aktuelt med ein "Inaktiv"-status for folk som ikkje har vore logga inn på ei stund.

Forandringene ellers synes jeg ser veldig bra ut..spesielt toppen ser fin ut Tilfeldig akvarium i venstremargen var og en bra ting(mener denne var ny:P)

Den var ny ja, etter forslag frå Morten Kirkevåg. Takk for gode ord ellers! Snart kjem det fleire nye ting. Mellom anna endringar i fotokonkurransen!
Inaktiv bruker
God morgen
Syns det har blitt bra,stå på gutane
Ble bedre å endre profil nå ja

Toppen ble mye freshere også, bra endringer dette her. Selv om vi bare klager Neida, viktig det også, det synes jeg hvertfall selv som jobber med slikt som dette.
Sondre
Når jeg trykker på "Finn akvarier med denne fisken i" i fiskeprofilene kommer listen over kar helt nede på siden.(InternetExplorer) Ellers veldig fornøyd med den nye looken:)


Ha også dette problemet hvis jeg vil legge til bilder i "fish base"

Har blitt litt bedre kjent med de nye funksjonene og blir bare mer og mer fornøyd.

Stå på!!!
Tilfeldig bekjentskap
© Lene H
Reklame for plussmedlemskap