Problemer? (side 3)

Plussmedlem
munda
Godt jobba, Holger! :)

Takk takk!
Plussmedlem
Sondre
Ha også dette problemet hvis jeg vil legge til bilder i "fish base":)


Det er fiksa. Takk for melding!
Når jeg skriver beskrivele for mitt akvarie, fungere ikke fet og kursiv skrift, har dette bare falt bort, eller gjør jeg noe galt?
Når jeg går inn på fiskesbasen og deretter på informasjon om oppdrett for skalarer med Opera 9.01, så dekkes teksten av en rute med forskjellige artikler som det står noe om + en rute med "Tips en venn" .
Bruker denne tråden jeg. Det jeg tenkte på er når du er på "din side" og endring av akvariet, bilder. Så vil man jo etter som karet gror seg til, legge inn et nytt bilde. Dette havner da nederst og må flyttes med diverse trykk på" flytt opp" kolonen, er det mulig at det kan legges inn noe sånt som flytt til topp, evt.
Har oppdaget en merkelig ting. Når man søker på et ord, og får opp en liste over treffene, kommer det jo opp en liten infoboks når man holder pila over de ulike treffene.
Slik var det før også, men nå vandrer boksen lengre og lengre ned for hver gang man fører pila nedover treffene, og forsvinner til slutt "ut av skjermen". Det er altså bare på de øverste treffene man kan lese hva som står i denne boksen.
Plussmedlem
Bengt Fossli
Bruker denne tråden jeg. Det jeg tenkte på er når du er på "din side" og endring av akvariet, bilder. Så vil man jo etter som karet gror seg til, legge inn et nytt bilde. Dette havner da nederst og må flyttes med diverse trykk på" flytt opp" kolonen, er det mulig at det kan legges inn noe sånt som flytt til topp, evt.

Godt forslag. Dette er nemnt av andre før også. Skal fikse det.
Plussmedlem
Cathrin
Har oppdaget en merkelig ting. Når man søker på et ord, og får opp en liste over treffene, kommer det jo opp en liten infoboks når man holder pila over de ulike treffene. Slik var det før også, men nå vandrer boksen lengre og lengre ned for hver gang man fører pila nedover treffene, og forsvinner til slutt "ut av skjermen". Det er altså bare på de øverste treffene man kan lese hva som står i denne boksen.

Ah... hehe den var festleg... Det er berre i Internet Explorer dette skjer, tydelegvis. Brukar ikkje den nettlesaren så eg hadde ikkje sett det. Skal fikse det.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap