Bambus
Postet 23.09.06 kl 18:05
Postet 23.09.06 kl 19:48
Postet 23.09.06 kl 21:56
Nila-84:
Takk for svar. Dei eg har sett er naturlige. Men tenkte de kanskje var lakket eller noe for å få det til å holde lenger?
FS:
Bambus og Asia hører sammen... Holder på å sette opp ett rent kampfiskkar, med noen fremmedarbeidere (cory og otto og eplesnegler), og har litt lyst til å teste dette i bakgrunnen på karet, blanda med mye planter, litt steiner og røtter. Stakkars damene må jo ha en plass å gjemme seg for den innpåslitne hannen.
Takk for svar. Dei eg har sett er naturlige. Men tenkte de kanskje var lakket eller noe for å få det til å holde lenger?
FS:
Bambus og Asia hører sammen... Holder på å sette opp ett rent kampfiskkar, med noen fremmedarbeidere (cory og otto og eplesnegler), og har litt lyst til å teste dette i bakgrunnen på karet, blanda med mye planter, litt steiner og røtter. Stakkars damene må jo ha en plass å gjemme seg for den innpåslitne hannen.
Postet 25.09.06 kl 18:16
Har selv kjøpt noen på en blomsterbutikk, å de er helt naturlige..Ikke lakket..Tørr ikke å prøve med noe lakkert...Har silikonert de fast i bunn. Dette gjorde jeg på torsdagen..Er usikker om de kommer til å holde til evig tid,men tok en sjangs..Ble ialefall veldig stiligt..Er det noen som likte dette så var de scalarene..De går nå å pusser, å pusser på den ene stengelen, så det er vel rett før det blir noe egglegging Går du inn på profilen min, så ser du hvordan det ble seende ut
Postet 25.09.06 kl 19:16
IngidanoNila-84: Takk for svar. Dei eg har sett er naturlige. Men tenkte de kanskje var lakket eller noe for å få det til å holde lenger? FS: Bambus og Asia hører sammen... Holder på å sette opp ett rent kampfiskkar, med noen fremmedarbeidere (cory og otto og eplesnegler), og har litt lyst til å teste dette i bakgrunnen på karet, blanda med mye planter, litt steiner og røtter. Stakkars damene må jo ha en plass å gjemme seg for den innpåslitne hannen.
aha, stili!
Postet 25.09.06 kl 20:23
Postet 26.09.06 kl 18:41