Hvem er du bilde tråd! For å se medl er koselig! (side 12)

Donald
Å joda, rett som det er:-)

Donald
Buksa er stort sett på når det er kamera i nærheten:-)


"stort sett"..... humre
Stina Engerud
[QUOTE=Donald]Buksa er stort sett på når det er kamera i nærheten:-)


"stort sett"..... humre

Hehe, så ikke denne før nå...

Og så passet det så godt med signaturen din Stina... *Klask*
Meg :)
Tok sin tid men her er jeg ..

flaut :P

er 27 år... bor i gjøvik.
Her er jeg med en tøff fisk som dessverre ikke fikk plass i akvariet, fisket i Namsos. Forøvrig en piggskate tatt fra land.
Steike - hva tok du den på, Havengel? Fiskes ikke slike vanligvis med agn?
Målrettet meite med bunntakkel agnet med halv sild. Er spesielle bunnforhold rundt Namsos, den tas vanligvis fra båt et stykke fra land.
Leifur
Steike - hva tok du den på, Havengel? Fiskes ikke slike vanligvis med agn?
Fiske med agn fra land blir mer og mer populært. Utrolig hva en kan få av arter om en vet hvor en skal stå, og har en smule tålmodighet.
Har selv fått masser av arter jeg ellers ikke ville sett snurten til om jeg bare sto å pælma bly utover fjorden
Havengel
Her er jeg med en tøff fisk som dessverre ikke fikk plass i akvariet, fisket i Namsos. Forøvrig en piggskate tatt fra land.

Oi! Er ikke disse nesten dødelig giftige? Ikke kjøttet, men i en eller annen brodd?

Den Steve Irving lekte med var i allefall giftig.

Men spiser man disse fiskene?
Noen rokker har en giftig brodd i enden av halen ja. Den Steve Irwing ble drept av, drepte han ikke pga giften alene, men fordi brodden har kraftige mothaker. Irwing dro brodden ut igjen, etter å ha blitt truffet i hjertet/aorta og fikk da en kraftig blødning og døde. Hadde han ikke gjort noe, regner de med at han hadde overlevd.
Tinesol
Noen rokker har en giftig brodd i enden av halen ja. Den Steve Irwing ble drept av, drepte han ikke pga giften alene, men fordi brodden har kraftige mothaker. Irwing dro brodden ut igjen, etter å ha blitt truffet i hjertet/aorta og fikk da en kraftig blødning og døde. Hadde han ikke gjort noe, regner de med at han hadde overlevd.

Æsj! Det på ha vært en lang brodd! Jeg skal iallefall ikke ut å synkrosvømme med slike rokker..:S
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap