Hvem er du bilde tråd! For å se medl er koselig! (side 4)

Husmusa
[QUOTE=taly]Jeg får slenge på noe bilder jeg og da ;) Hilsen en ikke treg blondi ;P


TØFF eller ???? *ler*

hehe klart d!
måtte bare ha no å si ;P
Aleksander er jo også blondie... Jeg å... Mange blondier...
mArTii =)
Aleksander er jo også blondie... Jeg å... Mange blondier...


Hehe ja jeg er skikkelig platina blondine! Begynte å bleike håret når jeg var15-16 og har gjort det siden, men bare striper nå de siste årene men, dette er sommer bilder så da blir det kritt hvit! Hadde jeg ikke bleiket det er det tremdeles lyst, men litt mer "kommune grått"

Hvorfor legger ikke du ut noen bilder?
Alexander Severinsen
[QUOTE=taly]Jeg får slenge på noe bilder jeg og da ;) Hilsen en ikke treg blondi ;P


Hehe har du mops? De er kule, valper også ser jeg!

Noen flere bilder av meg:


Jepp vi har mops!
mor mi driver oppdrett på dem... har gjort det i 19år nå :P
har vel ca 15 stk voksne nå.. hehe..

mine babyer:
(driver oppdrett med britter også :P)
Har ikke kamera... Fatterns kamera ble pulverisert og har ikke fått noe nytt
ps. har masse kattunger nå!! :P som jeg skal flytte på rommet får ta noen søte bilder
Hund............
driver ikke oppdrett da - men har en staut herremann ved navn Oscar =)
Cão Da Serra Da Estrela er rasen =)


Alexander Severinsen
Hvorfor legger ikke du ut noen bilder?

Det å et bilde av meg på skolens hjemmeside som jeg hadde tenkt å vise frem, men finner det ikke igjen... Og som sagt har vi ikke kamera.
han var flott!!
Spleise med mi eller? ;P
neimen stakkars
taly
han var flott!! :) Spleise med mi eller? ;P


Skal du sprenge den lille * flussa * di eller ??? *ler* han er størrelse KALV han =)) Oscar skal snart Bli tante Oscar han så jeg tror nok han får holde seg PENT unna pene jenter til da =))
Husmusa
[QUOTE=taly]han var flott!! :) Spleise med mi eller? ;P


Skal du sprenge den lille * flussa * di eller ??? *ler* han er størrelse KALV han =)) Oscar skal snart Bli tante Oscar han så jeg tror nok han får holde seg PENT unna pene jenter til da =))


HAHAHAHA.... off nej.. :P
jeg får nok heller sende henne til en liten en i oslo og få valper på henne igjen
Ja jeg har også en liten hund, eller det er vell helst dama som har den interressen! men sinnsykt fine er de!
Husmusa-din firbente venn var bare helt nydelig.Virker som om mange av oss her på forumet har andre dyr..Legger ved bilde av min lille frøken for vel et år siden-unnskyld mor at jeg tisset inne..Se de øynene..**
hehe!! ååå! guuuud for noen skjønne øyne!!
Cassie, en 11år gammel australsk terrier som dama mi har hatt siden hun var 11 Nå har jeg bodd sammen med de begge i 3 år og jeg er blitt skikkelig glad i bikkja! og malin da selvfølgelig
Har en kompis med mops. De er fine men den sorte typen er den fineste av de syntes jeg
syns det er ganske forskjellig egentlig men den jeg har bilde av her er favoritten min!! men det har kanskje noe med at jeg tok imot henne under fødselen... :P
Moren min og de andre var på ferie..
Så jeg fikk meg et godt sjokk da!! :P
Måtte ta i mot valper for første gang mens jeg skulle øve til eksamen... :/
men det er deilig!! for hun har et helt annet forhold til meg enn resten av familien
pssst... dette er en "menneskebildetråd" og ikke "hundetråd"
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap