Hvem er du bilde tråd! For å se medl er koselig! (side 5)

Stina Engerud
pssst... dette er en "menneskebildetråd" og ikke "hundetråd" ;)


Hehe ja hunder og eiere er jo veldig like da! bare gøy med litt div. Greit å ha en chate tråd!
Alexander Severinsen
[QUOTE=Stina Engerud]pssst... dette er en "menneskebildetråd" og ikke "hundetråd" ;)


Hehe ja hunder og eiere er jo veldig like da! bare gøy med litt div. Greit å ha en chate tråd!

tror det finnes en snikksnakktråd et annet sted
Stina Engerud
[QUOTE=Alexander Severinsen][QUOTE=Stina Engerud]pssst... dette er en "menneskebildetråd" og ikke "hundetråd" ;)


Hehe ja hunder og eiere er jo veldig like da! bare gøy med litt div. Greit å ha en chate tråd!

tror det finnes en snikksnakktråd et annet sted

Alle sporer litt av!! men det er jo koslig!
jeg regner med at du ikke har hund siden du ikke syns dette var det..? :P
taly
Alle sporer litt av!! men det er jo koslig! :) jeg regner med at du ikke har hund siden du ikke syns dette var det..? :P


har hatt hund før jeg, det er ikke det men tråden begynte å bli en "vis din hund" tråd nå (gikk over to sider med hundebilder)...
hva med å lage en egen tråd for dette ?
Stina Engerud
[QUOTE=taly] Alle sporer litt av!! men det er jo koslig! :) jeg regner med at du ikke har hund siden du ikke syns dette var det..? :P


har hatt hund før jeg, det er ikke det men tråden begynte å bli en "vis din hund" tråd nå (gikk over to sider med hundebilder)...
hva med å lage en egen tråd for dette ?

Eller bare spørr hun som startet tråden om vi ikke kan bytte navn på den? Noe alla; bli kjent del dine bilder og dine interesser! det er jo of topic tråd uansett så det gjør jo ingenting med litt avsporing på en så generel tråd. Det står jo faktisk koselig i overskriften så det er nok ment som en "kose" tråd
ja jeg vet... :P hadde tenkt å si at den spora av...
men du kan godt lage en egen tråd?
Andre dyr i huset ;P
Alexander Severinsen
[QUOTE=Stina Engerud][QUOTE=taly] Alle sporer litt av!! men det er jo koslig! :) jeg regner med at du ikke har hund siden du ikke syns dette var det..? :P


har hatt hund før jeg, det er ikke det men tråden begynte å bli en "vis din hund" tråd nå (gikk over to sider med hundebilder)...
hva med å lage en egen tråd for dette ?

Eller bare spørr hun som startet tråden om vi ikke kan bytte navn på den? Noe alla; bli kjent del dine bilder og dine interesser! det er jo of topic tråd uansett så det gjør jo ingenting med litt avsporing på en så generel tråd. Det står jo faktisk koselig i overskriften så det er nok ment som en "kose" tråd


Vi kan kalle den koooooose tråden
hahaha...
[QUOTE=taly
Vi kan kalle den koooooose tråden
hahaha...

Ja fra nå av så kaller vi den bare det! hehe koooooose tråden for voksne akvarister....hmm høres ut som noe fra en dårlig komedie! Men det er jo bare koooooooos!
Alexander Severinsen
[QUOTE=taly Vi kan kalle den koooooose tråden ;) hahaha...


Ja fra nå av så kaller vi den bare det! hehe koooooose tråden for voksne akvarister....hmm høres ut som noe fra en dårlig komedie! Men det er jo bare koooooooos!

hehe... dårlig komedie jah!! ;P
Kose kose koooooos!
Denne tråden var neppe ment for å sitte å småprate\ chatte Har man pelskledde søtnoser man ønsker å vise frem, er dette tråden å gjøre det i
Inaktiv bruker
Virker som om folk blir litt "rivi" med som vi sier Mange som har mye på hjertet, og lyst å "prate" litt. Bare koselig syns jeg.Så vi får "alle" møtes på smn eller noe
Får vel slenge meg med jeg også....
Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. )

Hilde c",)

[External Image]
Hysteria
Får vel slenge meg med jeg også.... Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. ) Hilde c",) [IMG]null[/IMG]


Håper du greier å toppe vimsen fra østlandet, dere var vel ikke kjedelige?
biXen
[QUOTE=Hysteria]Får vel slenge meg med jeg også.... Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. ) Hilde c",) [IMG]null[/IMG]


Håper du greier å toppe vimsen fra østlandet, dere var vel ikke kjedelige?

øhm vel..
selv så føler jeg at vi var litt kjedelige.. vi var 3 jenter som ikke kjenner hverandre spes godt. så da er det ikke så lett å få frem den skikkelige meg.. litt kjipt da egentlig.. for jeg pleier å være langt fra kjedelig når jeg er sammen med venner. pleier å lage en del liv og rølp da.. hehe
Men vi får nå se åssen det blir.. Er jo litt spent da..
De begynner å sende serien den 29. men vi er ikke med i de første episodene...
Ok, hehe. Det var mest morsomt i fjor pga. han raringen og de fjerne trønderne, så det er ikke så lett å opprettholde det i år tror jeg.
Inaktiv bruker
Hysteria
Får vel slenge meg med jeg også.... Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. ) Hilde c",) [IMG]null[/IMG]
Er vel ALDRIG noen som har sagt at du er VELDIG lik hun, er det Maria Malena tro?
biXen
Ok, hehe. Det var mest morsomt i fjor pga. han raringen og de fjerne trønderne, så det er ikke så lett å opprettholde det i år tror jeg.


nei folk har sikkert sine forventninger.. jeg har aldri sett noe av det før..
Og han løgnasen er jo med i år også..
Birger A
[QUOTE=Hysteria]Får vel slenge meg med jeg også.... Bilde er tatt på fylleturen på kreta for ei uke siden.. (kommer på tv om et par uker.. ) Hilde c",) [IMG]null[/IMG]
Er vel ALDRIG noen som har sagt at du er VELDIG lik hun, er det Maria Malena tro?

Har hørt den noen ganger ja.. selv om jeg ikke skjønner hvorfor... Syns ikke jeg er lik henne selv men..

c",)
Inaktiv bruker
Om du er lik......... Må jo nesten være søstre Men ta det som et kompelimang.(eller hvordan det skrives) Har Aldrig sett noe så likt. men det sies jo at alle har en dobbeltgjenger
Birger A
Om du er lik......... Må jo nesten være søstre:-) Men ta det som et kompelimang.(eller hvordan det skrives) Har Aldrig sett noe så likt. men det sies jo at alle har en dobbeltgjenger:-)


hehe...
Takk da c",)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap