Erfaringer + video i fiskebasen?

Jeg er stort sett meget fornøyd med akvaforum og fiskebasen. Det er imidlertid en liten ting jeg kunne tenke meg; muligheten til å legge inn egne erfaringer med en fisk i fiskebasen og lese andres opplevelser av fisken. Ble veldig fornøyd når et forum med nesten samme navn som dere la inn slik funksjonalitet i basen sin, men de ser ut til å ha vært hjemsøkt av trøbbel etter omleggingen... huff...
Håper derfor at noe slikt kan komme inn her på favorittforumet!
Videomulighet hadde også vært veldig fint i fiskebasen...

Er dette noe som kan ordnes?

Hilsen Knut B.
Plussmedlem
Takk for godt forslag! Det er jo opna for eigne erfaringar i oppdrettsdelen, men eg ser jo absolutt nytta av å opne for kommentarar/erfaringar på generell basis også. Skal sjå kva vi får til.

Video kjem. Det er foreløpig eit spørsmål om bandbreidde, men serveren vil i løpet av oktober bli flytta til ei 100mbit-linje, så då blir muligheten for video større.
Hehehe, morsomste. Jeg gikk inn her for å foreslå det samme nå

Tross alt så er jo ikke alle fisker av samme sort like, og ingen går i like kar, så jeg hadde vært veldig interessert i å se brukererfaringer for fiskene, definitivt. Nå er det jo bare en eller annen person eller bok sin mening som står der som lov liksom.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap