gullfisk

Trenger noe hjelp,de spsier opp plantene mine.Nå vet jeg ikke ha planter jeg har ,men tror ihvertfall den ene er sverdplante.Spiser de planter fordi de er sultne,de får mat 2 ganger om dagen.Noen som har noen råd,om det er noen andre planter jeg kan kjøpe så de ikke liker?
bitten
Trenger noe hjelp,de spsier opp plantene mine.Nå vet jeg ikke ha planter jeg har ,men tror ihvertfall den ene er sverdplante.Spiser de planter fordi de er sultne,de får mat 2 ganger om dagen.Noen som har noen råd,om det er noen andre planter jeg kan kjøpe så de ikke liker?

Det er helt vanlig at gullfiskene går å napper å tygger på planter i akvarium..De er alltid sulten, men du forer ikke for lite..Det jeg har her i butikken til gullfisken er vallesineria (gigante) Fungere veldig godt, og de har ikke rørt noe av plantene..Vet ikke om det er en ide men du kunne prøvd å fått tak i noe andemat for å ha i kare..Gullfisken er kjent for å renske karet for dette på under 3 dager..Men selfølgelig, det er jo dumt å kjøpe andemat..Tenkte viss du hadde dette i et anna kar, som du ville ha dette fjerna
Anubias barteri, A. nana, Javabregne, Vallisineria og vasspest (og en liten sverdplante med tykke blad, som jeg ikke vet hva er) får stå i fred hos meg. Sats på planter med litt tykke blader! Det har hendt meg også at jeg har kommet hjem med fine, nye planter, og morgenen etter har bare stengelen stått igjen! Lite gøy!
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap