Mona's lille akvarierom DEL 1 :-) (side 245)

Loomis
Internett "stoppet opp" to ganger før jeg kom inn på "Svar på innlegg". Har ikke sjekket andre lange personlig tråder, men alle andre tråder åpner seg raskt og greit. Hvor lenge det har vært slik er jeg usikker på, men det er noen få uker.


Det er skikkelig kjedelig. Huff!


Merker ikke noe til at denne tråden er noe tregere enn resten av AF her (:
Her prøvd hjemme og på skolen^^

Må jo si at dette er en veldig spennende tråd!
Skjer jo alltid noe her (:
Jeg har sendt melding om problemet til de andre moddene. Som sagt opplever jeg det med min egen tråd også, selv om det ikke er så ille der. Når jeg tenker over saken, tror jeg faktisk at jeg opplever det med Elins tråd også, så det er helt tydelig et problem med de veldig lange trådene.
En mulighet kunne jo vært å ikke vise alle tidligere innlegg i en tråd på svarsiden. Kunne f eks kun vise de siste 20-30 innleggene, siden det er lite sannsynlig at folk vil svare på eldre innlegg enn det uansett.
Hei! For det første må jeg si at det er en utrolig bra tråd du har. Har lest gjennom samtlige sider og jeg er meget imponert.

Synes det er veldig rart at ulike personer har ulike opplevelser mhp hastigheten på lasting av tråden din. Jeg er ikke noen ekspert på dette men har ett forslag å øke størrelsen på temp files innstillingene i nettleseren. Denne lagrer bilder og tekst på nettsider du ofte er innom slik at neste gang du besøker siden skal den hvis jeg tolker det riktig kun laste ned oppdateringene siden forrige gang du var innom. Jeg har satt min til 250 mb og denne tråden laster greit på min maskin.
Det er sikkert folk her inne som har bedre forklaringer på dette og om dette kan være en mulig årsak
Ser ut som det løser seg mht personlig akvarietråd Har fått mail fra mod.

Jeg får stenge av denne gamle og opprette/starte en ny (linker da til denne) personlig akvarietråd. Da blir alt så mye lettere

Men før det gjøres, skal jeg forberede meg litt og ta noen bilder å innlede den nye med

Da er første innlegg postet i den nye tråden
Mona's lille akvarierom - DEL 2.
Vi fortsetter i del 2
Tilfeldig bekjentskap
© Lene H
Reklame for plussmedlemskap