Å endre registrerte medlemsakvarier - Hjelp oss! :-)

Vi mottar litt for ofte spørsmål om hvordan man skal få endret egne akvarier, og vi ser at vi må gjøre det enklere å finne frem.

Dette spørsmålet er derfor til dere som har hatt trøbbel med dette; Hvor oppstår problemet?

Er det knappen "Endre dette akvariet" i menyen til venstre når man er inne på et akvarium som er vanskelig å finne eller er det vanskelig å komme inn på selve akvariet?

Eller kanskje noe helt annet?

Hjelp oss, så vi kan gjøre det enklere!
Ja jeg spurte jo om det igår. "Problemet" var at siden knappen "endre dette akvariet" var lenger ned enn de andre og sto alene som gjorde at jeg rett og slett ikke så den.

Først lette jeg rundt inne på "din side" hvor du endrer profil m.m for jeg mente det var mest logisk.
Synes knappen ikke er helt åpenbar å se. Kanskje en knapp for å redigere over selve akvarieinformasjonen, og så hadde det sikkert ikke skadet om man hadde et redigeringsikon, eller tekst, ved siden av akvariet i listen (når man ser på sin egen profil).
Det handler ler litt om for oss nye brukere å bruke tid til å studere sidene ordentlig. Kanske kan dere sette knappen littlengre oppe.

Hilsen
Michael
Tone:

Enkel løsning. Finn en egen farge til brukerfunksjoner, når alt er grønt til venstre finner fåtall den Endre akvarieknappen
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap