Butikker mellom hirtshalls og aalgorg

Hei!
I går kom vi hjem fra Danmark med mange spennende fisk og en utrolig opplevelse..11 stk fra jæren akvarieklubb reiste fredag over til danmark..Historien fra turen blir trolig publisert i NAF så jeg gidder ikke å ta så mye i detaljer her..Butikker vi var innom var:

1: calles- flott butikk med greit utvalg..Ikke så billig utenom et kar på 54L til UTROLIGE 299.- komplett.

2: pet hollywood: Knallpen butikk, med grei utvalg av fisk og utstyr..Spesialpriser på enkelte utvendig pumper til bare 299 og oppover

3: mallawi carsten: Stilren og fantastisk butikk..Hærlig atmosfære..STORT utvalg på mallawi..mye VF..Noen tynne fisker av VF men jevnt over veldig bra

4: carsten: Liten å trang butikk ved siden av sykehuset i aalgorg sentrum..betjening med lite erfaring på enkelte fisk, så følg litt med på hva som blir fiska opp av karet mye mallawi på siderommet..Dårlig lys på noe av karene, så litt vanskelig å se noe av fisken..jevnt over helt grei.

Jeg vil på det sterkeste annbefale mallawi carsten hvis du er ute etter fisk og utstyr.
På planter annbefaler jeg pet hollywood og calles
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap