msn (side 2)

Siv'en
Det han mente var at vi ikke skal bruke den "riktige " adressen slik den er skevet i en adresse linje, men bruke en omskriving isteden.


Det var det HUN mente ja

*presser fram puppene og vifter med vippene*
MC Darup
[QUOTE=Siv'en]Det han mente var at vi ikke skal bruke den "riktige " adressen slik den er skevet i en adresse linje, men bruke en omskriving isteden.


Det var det HUN mente ja

*presser fram puppene og vifter med vippene*


LOL Beklager på det sterkeste. Er ikke veldig observang (helt blank på stavemåte der) for tiden.. Den avataren er heller ikke så lett å tolke noe ut av og har ikke tenkt på å sjekke profilen hver gang..

*vifter tilbake*
Trenger ikke sjekke profilene, bare se på tegnet som står bak "medlem" eller "moderator"! Rødt for jentene, blått for gutta.
Cathrin
Trenger ikke sjekke profilene, bare se på tegnet som står bak "medlem" eller "moderator"! Rødt for jentene, blått for gutta.

Det visste ikke jeg heller. Lærte det av deg akkurat nå jeg
I denne tråden er det allerede tatt opp dette, og en rekke brukere oppga her sin adresse

Oppfordrer alle til å ikke bruke full adresse rett på nett, det er bare å be om hauger med spam.

navn_alfakrøll_ett-eller-annet_dått_com\no\net\etc er en grei måte å skive inn adressa si. Det er noe alle forstår
var forsåvidt klar over det med merkene. "Blondmoment" de kommer og går...

Det er helt klart en god idè å gjøre som Frank sier.
Kan opplyse om at å bare flette spam eller nospam inn en plass i adressen ikke funker, så dumme er ikke spamfolka, de kommer seg rundt den
jeg har oppe en team speak serve folk kan på in på og parate via mikrofon

for og laste ned gå her

http://www.goteamspeak.com/index.php?page=downloads

velg TeamSpeak 2 Client

si fra vis dere trenger hjelp til noe
akvatrine-at-hotmail.com
bitte_mor123krøllalfa hotmail.com
given30"krøllalfa"hotmail.com
Tilfeldig bekjentskap
© Susanne Lillejord
Reklame for plussmedlemskap