passer disse fiskene sammen?

jeg har tenkt å kjøpe meg akvarium på ca. 110l og jeg har lyst på noen av disse fiskene,
perlegurami,guppy,kuhlii-ål,kampfisk,sverddrage,en eller annen tetra art,og kanskje ciklider++

men passer disse fiskene sammen, og hvor mange kan jeg ha?

jeg er litt opptatt av tropiske fisker ( Sør-Amerika) hvis dere har noen tips.

Hmm..

110 liter synes jeg er for lite til dine ønsker.
Pluss at kampfisker er solo- fisker

Etter hva jeg vet kan sverdragere være finnenappere.

Et ciklidepar burde funke, men ikke med perlegurami.

Jeg ville tatt ett ciklidepar, kuhli- åler (disse kan du ha en fin gruppe med!), en tetrastim (20+)

Og de obligatoriske maller/ bunnarbeidere ol
Og visst du skal ha ciklider så kan jeg anbefale Nøkkelhulciklider! Og du sier du har en interesse for sør amerika, det er det samme som meg det og da, vist du vil holde deg til sør am, så må du ikke blande inn kuhli ål og kamp fisk. Begynn på med Nøkkelhulciklider 4stk, 10 corydoras Julii, 20 Neon tetra eller liknende tetra.Sverdrager og guppy er jo også fra søramerika, men det er en stor sjangs for at du går lei av de når litersyka tar deg, ciklidene begynner å legge egg og når erfaringen kommer, så vil du ha noe å bryne deg på, da er ikke guppy og sverdrager noe særlig å bryne deg på

Guramien er Asia fisk. Har aldri hatt de selv men det er en tøff fisk da, men det er jo litt stilig å holde seg til søramerika når du først begynner, det er liksom det lille ekstra med hobbyen!

Lykke til da!
Alexander Severinsen
Og visst du skal ha ciklider så kan jeg anbefale Nøkkelhulciklider! Og du sier du har en interesse for sør amerika, det er det samme som meg det:) og da, vist du vil holde deg til sør am, så må du ikke blande inn kuhli ål og kamp fisk. Begynn på med Nøkkelhulciklider 4stk, 10 corydoras Julii, 20 Neon tetra eller liknende tetra.Sverdrager og guppy er jo også fra søramerika, men det er en stor sjangs for at du går lei av de når litersyka tar deg, ciklidene begynner å legge egg og når erfaringen kommer, så vil du ha noe å bryne deg på, da er ikke guppy og sverdrager noe særlig å bryne deg på:) Guramien er Asia fisk. Har aldri hatt de selv men det er en tøff fisk da, men det er jo litt stilig å holde seg til søramerika når du først begynner, det er liksom det lille ekstra med hobbyen! Lykke til da!

Backer denne! Nøkkelhullcicklider e.l , Tetra (prøv kobbertetra kanskje? )
10stk coryer, etter din egen smak. Og selvfølgelig et par ancistrus, helst hann og hunn Lykke til ja!
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap