Ta med fisk på flyet etter 6.november

Nå begynner det å stramme seg til skikkelig. Etter 6. november blir det vanskelig. Her er en artikkel fra DIn Side
Ja det tar jo helt av denne fly sikkerheten! Er ikke som i gamle dager jeg husker med røyke avd på flyet. Eller full som et øse kar! Var ikke så gammel selv da, det kunne høres litt sånn ut! Reiste på sjøen når jeg var 18

Jeg er så glad jeg bare bor 2.5 time med båt fra Europa, det er liksom bare over fjorden. Har vært over flere ganger med "egen båt" også. Og danmark er langt på vei bedre en norge hva priser og utvalg gjelder. Men hvordan gjør man det vist mann har vært på "fiske tur" i malawi tanganyika eller amasonas?
Verden er ikke det den engang var, det er i alle fall sikkert 1 liter væske er jo ikke rare skvetten, det er i alle fall sikkert.

Når det gjelder egenimport av selvfanget fisk, tror jeg nesten at man må sende dette som pakke, altså registrere seg som importør. Er slik jeg ser det eneste måten å gjøre dette på nå. Men du verden, det fordyrer jo hele greia voldsomt, og da faller jo mye av gleden bort...
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap