Far passer på....

Inaktiv bruker
Legger ved et bilde av en vaktsom kamfiskfar(dårlig mobbilde)
grattis! kjempe flott betta kampfisk oppdrett er bare gøy (helt til de begynner å slosse og du må skille de i hver sin boks)
Inaktiv bruker
Kan jo nevne at det her er 3je gangen med oppdrett Di to forrige gangene, hadde jeg ALLE i et kar på 100ltr. Å det går VELDIG lang tid før di blir "kranglete" faktisk
Pen Betta hanne du har, grattis og lykke til vidre med de
Inaktiv bruker
Takker. Den er ifra et av di forrige kullene jeg hadde. Leverte over 50 fisk til den lokale butikken, å di ble solgt unna LENGE før di som di tok in ifra leverandører.
Birger A
Takker. Den er ifra et av di forrige kullene jeg hadde. Leverte over 50 fisk til den lokale butikken, å di ble solgt unna LENGE før di som di tok in ifra leverandører.

Så fint, det betyr jo at de liker bedre dine fisker enn de fra de proffesjonelle oppdretterne. Vær stolt
Inaktiv bruker
Bettaer har en tendens til å ha veldig "flisete" slør ifra oppdretter/leverandør,noe mine ikke hadde
Lingnende opplevelse på zoobutikk.
Har opplevd tilsvarende ang. levering av selvavlet fisk til dyrebutikk, har fått kommentarer som "Når du leverer fisk vet vi alltid hva vi får, og at de er friske". Detter blir litt off topic, da det i mitt tilfelle har vært Ancistrus, Guppy, Platy, Sverddragere osv.

Har gående en nydelig Kampfisk-hanne (Betta splendens) i en meget stor gullfiskbolle. I min 67l går det også en B.splendens, men jeg er meget usikker på kjønn her. Den er kjøpt som en hunn, men jeg undres på om det er en hann med relativt korte finner i stedet. Den har spist seg kraftig opp på Endlers-yngel, og hannen har laget en antydning til skumrede nå.

Kanskje du som har en del erfaring med Kampfisker har noen tips Birger? Det er ikke meningen å kuppe tråden, skal lage min egen.... Er takknemlig for svar...

Tilfeldig bekjentskap
© Gerd Anita Aabakken
Reklame for plussmedlemskap