Forslag: smilys

Mange, eller et stort flertall av medlemmer på forumet bruker smilys. Er det mulig å lage "ekte" smilys? Jeg tenker på små fjes som enten uttrykker et smilefjes eller et leit fjes. Ikke store, glorete fjes som beveger seg, skifter farger og blinker.

Jeg vet ikke om dette er ønskelig? Hva syns moderatorene og medlemmene? Hva syns Holger?
Jeg stemmer imot! Nettakvarie ser jo ut som bomba barnehage, mye pga alle disse smilyene.

Personlig menig, mener ikke at det er en generel oppfattning men min personlige.
Syntes faktisk det er like greit med de vi kan lage selv. Syntes man kan beskrive flere følelser osv med disse egentlig, og uten at det ser ut som en barnehage som alexander sier


Karl Kristian
Syntes faktisk det er like greit med de vi kan lage selv. Syntes man kan beskrive flere følelser osv med disse egentlig, og uten at det ser ut som en barnehage som alexander sier ;-)


Enig der, setter ofte en smily med , og det er hyggelig og få tilbake. Men forumet blir veldig "skrikete" med fargefulle smilys etter hver settning.
Ja, det ser fint ut med f eks eller , i stedet for to svære hoder som smiler og er triste =)
Plussmedlem
Takk for forslaget, Kristian! Dette har vore diskutert ein del før, og vi har alltid landa på at "vanlege" smileys er best.
Den er grei. Er egentlig ikke noen stor bruker av smilys i utgangspunktet, men vil alltids høre andre sider av saken.

Jeg kan skjønne hvorfor det holder med selvlagde smilys.

Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap